Modnie?

wtorek, 29 lipca 2014

Moda? Czym jest moda? Nie wiem. Ja ubieram się tak, jak lubię. Zakładam na siebie to, w czym dobrze się czuję. W moim przypadku często nie jest to nic szczególnego, gdyż nie mam tyle odwagi i poczucia stylu jak Macademian Girl czy Maffashion. Mimo wszystko nawet nie wiecie ile satysfakcji sprawia mi wzrok mężczyzn skierowany w moją stronę, czy komentarze typu (jak to było tego dnia) "fajny wianek" ;p. Uwielbiam czuć się piękną inteligentną i błyskotliwą (tak między nami to pod toną tapety i przebrania nie jest, no.. ale fajnie się tak poczuć). Jestem wygodnicka i strasznie zapatrzona w siebie. Wybieram w życiu takie drogi i rozwiązania, które podpadają tylko i wyłącznie mi. Ale wiecie co? Buntuje się! Walić zasady. Walić to co wypada, a co nie. Walić honor. Walić skromność. 16-letnia buntowniczka. 
Uwielbiam być kobietą. Nie wiem co bym zrobiła, gdybym nie mogła pomalować ust krwistą szminką, czy zakryć niedoskonałości fluidem. Gdybym była płcią przeciwną zostałabym wyśmiana paradując w kiecce! Dlatego dla panów wyrazy współczucia. Jedyne co mnie drażni to te moje humorki i zmiany nastroju. U mnie to wszystko działa razy pięćdziesiąt niż u innych kobiet. I przez to psuje wiele relacji. Ale ważne, że jestem sobą. Wale prosto z mostu. Szczerość to podstawa.

sukienka- sheinside | koszula, kamizelka- Sinsay | torebka, naszyjnik- no name | trampki- H&M | bransoletka- zielonykot

27 komentarzy:

  1. To i ja powiem, że masz fajny wianek ;p Bardzo ładnie wyglądasz!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna sukienka. *o*

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz, bardzo podoba mi się ostatnio motyw białych kropek na czarnym materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia! super wyglądasz :)
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. haah no i bardzo dobrze powiedziane :) . Każda kobieta lubi się czuć doceniona i lubi się podobać mężczyznom :d Ja Ci powiem mam tak samo jak to opisałaś :D . Lubie najpierw jak ktoś mi robi zdjęcia i potem się wszystkim chwalić i czekać na komentarze jak to ładnie wyszłam haha :D

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez większość swojego życia miałam kompleksy, nie akceptowałam samej siebie, ale teraz juz wiem, że są osoby, które na prawdę mogą mieć kompleksy i nie warto się załamywać. Każdy jest piękny :D.

      Usuń
  6. ale super sukienka :) cudowny wianek!

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. każda dziewczyna chyba lubi się stroić, a przynajmniej większość. Ja musze mieć humor by chcieć coś ze soba zrobić ponad to co robię każdego dnia ;) wianek faktycznie śliczny
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ślicznie wyglądasz <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. co do moich włosów chciałam tak zrobić jeszcze przed pasemkami jednak się rozmyśliłam ;) jednak nadal się zastanawiam czy coś nie zmienić lub wrócić na ostrożnego brązu ;) Jednak ja jestem zakochana w Twoim kolorku, jest cudowny i bardzo Ci pasuje ;) a słoneczko na pewno pomoże ;)

    miłego wypoczynku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się zastanawiam jak mi najlepiej...

      Usuń
  10. Cudowny Outfit!
    http://karo-karolinasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz przeslicznie , fantastyczne zdjecia zachwycasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka, od pewnego czasu rozglądam się za taką :)
    helczi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny lakier na paznokciach ;)
    My dopiero zaczynamy, wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja praktycznie wcale nie kieruję się modą, bo zwyczajnie na modę mnie nie stać ;) Zamiast wydać na super modną sukienkę z sieciówki 150 zł, wolę kupić 2 torby ubrań w ciucholandzie. :) Noszę to, co lubię i w czym się dobrze czuje. Moda jest dla wszystkich, pójdziesz do sieciówki i masz to, co inni, bez wysiłku a w ciucholandach nie każdy znajdzie coś fajnego a mi się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,mnie też na modę nie stać, ale warto czasem sobie szukać jakiś tańszych "zastępników" ;p.

      Usuń
  15. Wyglądasz przecudownie! Na prawdę inspirujesz, masz to coś co sprawia, że chce się tu częściej bywać.. ;)

    Pozdrawiamy z maleństwem i na pewno jeszcze nie raz tu zajrzymy!
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia