Sen.

czwartek, 1 stycznia 2015

Śniłam dzisiaj o księciu, który zamiast konia miał psa, zamiast ciężkiej zbroi pomięty T-shirt, zamiast budzisz strach wprawiał mnie w śmiech, zamiast być rozważnym hulał i robił co chciał, korzystał z życia, ale za to tak jak na księcia przystało był oryginalny, potrafił mną manipulować, postępował nieuczciwie, nie przywiązywał wagi do wypowiedzianych słów i nie trzymał się ich, nie dotrzymywał obietnic, nie dążył do tego abym go pokochała, ale go pokochałam, dlaczego? Może dlatego że był MOIM księciem? Innego powodu nie znam. Niezasłużenie, nierozważnie, bezsensownie, ale pokochałam. 
Lubię ludzi. Raczej jestem optymistką i wielką szczęściarą. Nic nie wpływa na mnie tak negatywnie jak ludzka nieżyczliwość. Zastanawiam się ile teraz kosztuje choć mała garstka życzliwości? I wiecie co... cena jest tak wygórowana, że mogłabym porównać ją do rocznych zarobków Fernando Torresa i jeszcze więcej. Może warto zastanowić się nad jakaś promocją?
buty- CCC | rajstopy- marilyn | koszula- stylemoi | torebka- Sinsay | zegarek- Daniel Wellington | komin- SIX | kamizelka- Butik | naszyjnik- sotho

25 komentarzy:

  1. uwielbiam twoje posty <3

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo tak młodego wieku bije od Ciebie taka życiowa mądrość, dojrzałość. Nie jedna starsza od Ciebie osoba mogłaby się od Ciebie wiele nauczyć.. I nie, nie przesadzam...

    Wielki buziak na Nowy Rok od nas :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wpis ;) Wiele sie z niego nowego dowiedzialam.
    Co sadzisz o tym serwisie aukcyjnym ? Wydaję się wiarygodny, a i jeszcze perspektywa latopa za 2 zł jest kusząca ;)
    Link do Serwisu

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopy są fantastyczne! Idealne zestawienie i super naszyjnik!

    Zapraszam na najnowszy post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/czarny-paszcz-koszula-w-krate-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka i koszula to cudeńka! Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne rajstopki i koszula, naprawdę extra pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zdjęcia :) kupiłam mamie taką celebrytkę pod choinkę :) Jak na księcia przystało powinien być właśnie honorowy i uczciwy gentleman, ale w snach różnie bywa :D

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku ! :)
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie nie. Cechy powyżej to ideał książkowego księcia ;p.

      Usuń
  8. Strasznie podoba mi się klimat na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog :) Na prawde mi sie bardzo podoba twój styl. Jest taki lekki i widac ze pokazujesz w nim swój charakter :)) CUDOWNY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia :) trochę pewnie zmarzłaś, ale zdjęcia masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny strój ;) Nie było Ci zimni podczas sesji ?
    http://antiszek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest świetna! Bardzo ciekawie napisany post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw, szczególnie ta koszula z futrem świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, genialna koszula !
    Zapraszam do mnie na sylwestrowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zegarek :) i cała stylizacja wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie zdjęcie bardzo mi się podoba :) Fantastycznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rajstopy, a cała stylizacja wygląda na Tobie pięknie! Ciekawy post, pozdrawiam. :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia