King.

wtorek, 10 lutego 2015

Przepraszam za tak rzadkie bywanie tutaj. Mam teraz ferie, więc pora wszystko nadrobić. Jakoś dziwnie bez żadnych komplementów w komentarzach od Was, ale przynajmniej przekonałam się, że nie mam aż tak niskiej samooceny, żeby się załamać z powodu braku komentarzy: "Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam. Zapraszam do mnie.". Jestem gdzieś między Megan Fox, a Sherekiem i czuję się z tym całkiem dobrze. Życie jest zbyt krótkie i kruche, aby zajmować się dążeniem do ideału. Ja dążę do szczęścia- w zupełności mi to wystarcza,
Mój nowy sweter od modekungen stał się moim hitem zimy. Jest cieplutki i czasem służy mi nawet jako kurtka, a w dodatku w takim cudownym kolorze. W nim czuję się bliżej Megan niż Shereka.
Ściskam Was
Marysia
sweter- modekungen | buty- pantofelek24 | szalik- Reserved | tunika- cudmoda | bransoletka- modotikon | zegarek- sajbazar

22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna jest ta bransoletka, taka delikatna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym swetrze! boski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) Sweterek jest cudowny. W sam raz na smutne, szare i zimowe dni :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny sweterek, świetnie leży na tobie! Niestety nie na każdą figurę :C
    Zapraszam do zajrzenia na mój blog, może udzielisz mi kilku rad :)
    http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuniu jaki piękny sweterek! Masakra, zakochałam się! ;)
    U mnie nowy, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe połączenie:) świetny zestaw ! zegarek mistrz! obserwuje i zapraszam do tego samego http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka jest śliczna :D fajnie ze masz dystans do siebie
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter przepiękny! Super stylizacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja! :) bardzo ładny sweterek :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne zdjecia:*

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za tego rodzaju swetrami, ale przyznaję, że całość wygląda świetnie i klasycznie, ale z pazurem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jest zależne od indywidualnego stylu, ale cieszę się, że mimo wszystko się podoba :).

      Usuń
  12. bardzo ładny sweterek! super wyglądasz :)

    zapraszam do obserwacji: fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja, bardzo podoba mi się Twój styl i to, w jaki sposób łączysz różne elementy w swoich stylizacjach! Do tego jesteś na prawdę piękną kobietą! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz prześliczną urodę i nie masz prawa mieć niskiej samooceny :) Mam podobny sweterek tylko z tego co widzę to mój jest cieńszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, sweter jest po prostu genialny! :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek. :)

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. In this article, seeing that reporter attempted to glean rather via Team Sky’s control media read for
    the balance morning, Brailsford accused a cyclingnews.com copy
    writer, Barry Ryan, involving “produce shit on [him]” and also cautioned
    him he ended up being barred from listening to help Froome as
    the contest head converse to help box holes. That appeared following
    a related event with all the website’s editor Daniel Benson earlier within the run. - peatix.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia