W kolorze umbra.

czwartek, 24 września 2015

Istnieje dość duża ilość kolorów, których nazwy nie mówią mi nic. Ostatnio spotkałam się z takimi jak: akwamaryna (coś od wody i marynarzy?), antracytowy (gdybym tylko wiedziała jaki kolor ma antracyt!), chamois (jakaś chińska gra komputerowa? A nie, to miał być kolor- nie wiem) czy eozyna. Kolorów jest na tyle, że nie zdziwiłabym się, jakbym usłyszała kiedyś niebowy i trawowy- w końcu cielisty już istnieje. Ja dziś przedstawiam Wam dość prosty boho zestaw: sukienka w kolorze chamois z jaśminowymi, koralowymi, rubinowymi, piwnymi i oranżowymi skrzydłami. A na nogach mam moje ostatnio ulubione umbra buty, które super grają z umbra torebką, umbra zegariem i umbra włosami. Okazuje się, że każda z nas ma wielką kreatywność do kolorów! Nie wiem jak mężczyźni za tym nadążą- pewnie co noc maja koszmary, że ta właśnie nasza kreatywność jest bezgraniczna...
Dobrego dnia!
Marysia
buty- stukstuk | sukienka- znu | zegarek- Daniel Wellington | torebka- Sinsay | okulary- eokulary | biżuteria- modotikon, Apart, prezent | lakier- allepaznokcie

38 komentarzy:

  1. dla mnie te buty są po prostu brązowe ;P albo karmelowe ;P albo koniakowe ;P

    zwał jak zwał - są ładne! to jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie dziwne nazwy kolorów. :O Ale stylizacja jak zawsze przepiękna! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja:) podoba mi się sukienka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :) genialny look!

    Zapraszamy do nas! http://double-dreamers.blogspot.com/2015/09/przygoda-z-soufeel.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spotkałam się z dziwnymi nazwami kolorów ;) Zabawny wpis! Piękne masz buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny look! Buty skradły moje serce. Uwielbiam taki typ butów - miałam takie w zeszłym sezonie, lecz się rozkleiły i poszły do kosza. Sukienka bardzo fajna, lecz widać po materiale, że z niefajnego materiału - zapewne się gniecie ;/ A co do kolorów - jest ich tyle, że jestem niemal pewna, że o połowie nie wiemy! Trawowy i niebowy mnie rozwaliły - być może jednak istnieją! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, buty są cudne, idealne na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, bardzo podoba mi się Twój zestaw. Najbardziej podobają mi się buty, ale niestety teraz pogoda już nie pozwala na takie letnie looki. U mnie na blogu nowy post o zamszu, zapraszam na www.lap-stajla.blogsspot.com,.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zdjęcia robiłam kilka dni temu. Są dni, kiedy możemy sobie jeszcze pozwolić na takie looki :).

      Usuń
  9. love your dress
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jak dla mnie ejst po prostu genialna :) slicznie Ci w niej :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz mniej takich upalnych dni :( Cudnie wyglądasz!
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka ma bardzo fajny nadruk i świetnie wygląda z brązowymi dodatkami. Torebka jest mega, uwielbiam takie klimaty.
    Pozdrawiam :))

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdzie, nie napisalam ze jezeli ktos nie ma mk jest gorszy. Napisalam notke na swoim przykladzie :) a widze ktos nagle wyskakuje z tania sensacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee... Bo ją to tak zrozumiałem po wpisie, że inni mogą tak to odbierać. Kochaniutka nie obrazach mnie teraz, gdyż ja cię nie obrazilam. :)

      Usuń
  14. sukienka nie w moim stylu, dlatego nie podoba mi się ale buty i torebka są cudowne! szczególnie te buty! są wygodne? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No pewnie że są wygodne. Ja akurat taki typ butow nosze do grubej skarpety :).

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, piękne buty! to jest ich oryginalny kolor? bo też chciałabym zamówić, jednak na stronie jest nieco inny i nie wiem którym powinnam się sugerować. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://stukstuk.pl/botki/43-sztyblety-krotkie-botki-w-kolorze-brazowym.html?search_query=sztyblety&results=8 - to są te... Wiesz co... Wydaje mi się, że to zależy po prostu od światła. Moje zdjęcia są tylko rozświetlane i wzmacniany kontrast. Jak chcesz mogę podesłać zdjęcie bucików bez obróbki.

      Usuń
    2. a materiał to faktycznie eko-skóra czyli taki bardziej "śliski" (bo taki wygląda na zdjęciach), czy raczej podchodzi pod zamsz? :)

      Usuń
    3. odpowiesz? bardzo zależy mi na tej informacji, bo kiedyś zamówiłam buty właśnie z materiału eko-skóra i przyszły mi zamszowe... :(

      Usuń
    4. Wybacz, nie miałam wczoraj czasu :*. Są kochana z eko-skóry! Spokojnie możesz zamawiać i jeszcze dobrze zrobione. Tylko sprawdź sobie rozmiarówkę, żebyś trafiła z rozmiarem.

      Usuń
    5. bardzo dziękuję za pomoc :*

      Usuń
  17. Buty i torebka są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, te nazwy kolorów wprawiają czasem w zawrót głowy ! ;)
    piekna stylizacja, takie boho klimaty

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja <3.
    Zgadzam się z Tobą z tym, że faceci mają koszmary, bo my kobiety znamy mnóstwo kolorów :D.
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia