Minimal make-up najmodniejszy w tym sezonie.

piątek, 23 czerwca 2017

Artdeco stała się moją ulubioną marką od kiedy w moje posiadanie trafiła szminka, puder brązujący i cień w sztyfcie z kolekcji ARTDECO HELLO SUNSHINE. Tym razem postawiłam na dwa nowe produkty do makijażu twarzy tego własnie producenta, które od początku czerwca dostępne są w perfumerii Douglas oraz w wybranych perfumeriach prywatnych. Mój kolejny wakacyjny hit! Idealny na czas, kiedy rezygnujemy z mocnego makijażu. Mimo wszystko chcemy, aby nasza skóra była gładka i promienna. Każda z nas chciałaby patrzeć w lustro z uśmiechem. Pragniemy być pewne siebie. Mimo wszystko nie jest to tylko dobry make-up na wakacyjne wyjazdy, ale również na co dzień. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy im akcja promocyjna „Artdeco Minimal Make-Up” czerpiąca z trendu slow life, który propaguje rezygnację z tego co zbędne, na korzyść prostoty także w codziennym looku. Twarzami kampanii zostały: Ola Kowal, Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska oraz Pani Ekscelencja- czyli moje największe inspiracje! W ramach kampanii znane blogerki wzięły udział w pierwszej w historii sesji zdjęciowej łączącej minimal make-up i nagość. To jedna z lepszych kampanii, o której ostatnio słyszałam. Na pewno zmieniło się moje zdanie co do perfekcyjnego, mocnego makijażu twarzy. Zawsze byłam przekonana, że muszę zasłonić kazdą najmniejszą skazę na mojej twarzy. Od kiedy pamiętam miałam problem z trądzikiem i nawet idąc do sklepu po bułki musiałam się mocno pomalować. Nastąpiła rewolucja makijażowa! Więcej informacji na temat akcji: www.artdecopolska.pl.
ARTDECO NUDE FOUNDATION to€“ lekki podkład do twarzy o matowym wykończeniu. To istny hit jeśli chodzi o minimal make-up, kiedy chcemy, aby nasz makijaż wyglądał naturalnie przy jednoczesnym uczuciu komfortu. Jest lekki, nie zapycha cery, a jednocześnie matuje ją. Bardzo łatwo rozprowadza się na twarzy. Jego konsystencja sprawia, że podkład szybko i równomiernie się rozprowadza tworząc delikatną, ale niewidoczną warstwę. Słyszeliście o najmodniejszym w tym sezonie MAKE UP NO MAKE UP? To dzięki ARTDECO możemy się pobawić i przetestować trendy. I to jakie użyteczne- bezpieczne dla naszej cery! To świetne rozwiązanie dla kobiet, które nie lubią tony makijażu, ale mimo wszystko chcą delikatnie zatuszować niedoskonałości, które przeciez posiada każda kobieta. Najważniejsze jest to, abyśmy posiadały dobry podkład, korektor i puder. Z pomocą właśnie przychodzi nam ten. I co najważniejsze- trzyma się cały dzień. Nie potrzebne nam są poprawki.
Z kolei ARTDECO LONG-WEAR CONCEALER WATERPROOF to długotrwały korektor o lekkiej konsystencji, zapewniający naturalny efekt makijażu. Dzięki niemu mogę zatuszować swoje niedoskonałości bez zbędnego nakładania fluidu. A moje oczy przestają wyglądać na zmęczone.

2 komentarze:

  1. Jesli zakrywa cienie pod oczami, to go bierę :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam mocniejszy makijaż nawet na codzień chyba , że jestem gdzieś w ciepłych krajach na wakacjach to stawiam na no makeup :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia