Maska COSMEDIX Glow 4skin.pl - recenzja.

wtorek, 19 stycznia 2021

 

Markę COSMEDIX poznałam dopiero niedawno, a powstała ona w 1999 roku. COSMEDIX bazuje na naturalnych składnikach dając realne efekty o do maksimum ograniczając podrażnienie twarzy. 

Dziś mam dla Was recenzję maski wyrównującej koloryt skóry. Kiedyś borykałam się z dużymi problemami z cerą, teraz walczę z bliznami i przebarwieniami. Bardzo ciekawiła mnie ta maska - Cosmedix Glow Bamboo Brightening Mask.

Opakowanie/formuła

Tubka jest w kolorze szarym, dość eleganckim. Produkt ma kremową formułę z małymi drobinkami. Działanie maski jest oparte na czynnikach aktywnych takich jak ekstrakt z bambusa, który rozpuszcza martwy naskórek, ma działanie przeciwzapalne/antyoksydacyjne (Witamina C, kwas mlekowy) i tonizujące. Ma za zadanie poprawić elastyczność i uszczelnić naczynia krwionośne. 

SKŁAD

Aqua, Dicaprylyl Ether, Caprylic/Capric Triglyceride, Bambusa Arundinacea (Bamboo) Stem Extract, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Olivate, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Olivate, Cetyl Palmitate, Niacinamide, Polysorbate 20, Sorbitan Palmitate, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Callus Culture Extract, Ficin, Lactic Acid (L), Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Litsea Cubeba Fruit Oil, Citrus Paradisi (White Grapefruit) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Sorbitan Oleate, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Xanthan Gum, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid, Polysorbate 60, Alcohol, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Phenoxyethanol, O-cymen-5-OL, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Calcium Gluconate, Limonene, Citral

Maskę nakładamy na skórę, delikatnie masujemy. Drobinki, o których pisałam wcześniej dają efekt złuszczający. Maskę pozostawiamy na 10-15 minut, po tym czasie całość zmywamy.

Efekty

Maskę stosuje już naprawdę długo. Cieszę się, kiedy zdaję Wam relację produktów, które już naprawdę dobrze znam. Rzeczywiście zauważyłam, że maska redukuje przebarwienia. Jestem zachwycona oczyszczaniem porów, wygładzeniem skóry, a jej kolor jest bardziej jednolity. Skóra rzeczywiście nie jest podrażniona, a wręcz wygląda na bardzo wypoczętą. 

Gdzie kupić?

KUPISZ TUTAJ --> 4skin.pl


5 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej masce i mnie ona bardzo kusi! Z pewnością się na nia skuszę jak nieco uszczuplę moje zapasy w szafce :D Szata graficzna tego opakowania mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda :). Ja też uwielbiam brać udział w projekcie "denko" i często też najpierw uszczuplam szafkę łazienkową :).

      Usuń
  2. MArki nie znam, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia