Kolorowo i z nieśmiałym uśmiechem.

czwartek, 25 kwietnia 2013

Ubolewam nad tym, że czekają jeszcze cztery zaległe posty i mam nadzieję, że mi wybaczycie. Nie jest to zamach terrorystyczny na wiosnę! Po prostu mnie samej spodobały się stylizacje z tamtego okresu i żal byłoby mi ich nie opublikować. Miałam dziś zabiegany dzień, co wszystko poopowiadam Wam za niedługo :*. Dziś kolorowo i z uśmiechem. Zapraszam do oglądania:

spodnie- Tally Weijl | buty- Camaieu | torebka- no name | kurtka, komin- House | bransoletka- robię co mogę | wisiorek- jubileo | bluzka (sukienka)- wholesale | zegarek- delamo | pierścionek- po babci :*

39 komentarzy:

  1. ale Ci ładnie w takim koczku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na wiosenne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek spodni :) sama na takie poluję ale ostatnio jakoś nigdzie ich nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny kolor spodni!Dobrze,że przeczytałam opis, bo już się bałam,że zima powróciła;p!

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo, że powiało chłodem jesteś tak śliczna i fotogeniczna, że to wszystko rekompensuje... :)

    stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Strasznie podoba mi się kolor spodni i komina ;)
    Do tego sukienka w formie bluzki?- wygląda ciekawie ;]

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyglądasz ;) mam słabość do sówek

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super :)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, zamach terrorystyczny na wiosnę - dobre! :D Kochana nie przejmuj się, mnie tam w ogóle śnieg nie przeszkadza na tych zdjęcia. Wyglądasz świetnie i to się liczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny look :)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ej, ja też chcę mieć takie chude nóżki jak ty! 8))

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne! Kolor spodni jest przepiękny. A ta bluzka? Nie mam słów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to ciekawy pomysł połączenia sukienki ze spodniami w taki sposób :D.

      Usuń
  14. ŚWIETNIE ! ♥

    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko bardzo ładnie! :)
    czekam na wiosenne posty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna koszulka :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny set, spodnie są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. cUDOWNIE ! A u cb jeszcze śnieg ?? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ubolewam nad tym, że czekają jeszcze cztery zaległe posty i mam nadzieję, że mi wybaczycie. Nie jest to zamach terrorystyczny na wiosnę! Po prostu mnie samej spodobały się stylizacje z tamtego okresu i żal byłoby mi ich nie opublikować. "

      Usuń
  19. Ładne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem tu pierwszy raz, i nie mogę uwierzyć, że ty masz 14 lat
    nie wyglądasz, ja bym ci dała 17-18

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna stylizacja, pierwsze co mysle o wow, ale ta dziewczyn ma odjazdową bluzke, totalnie w moim klimacie :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. bosko wyglądasz ! CUDOWNE SPODNIE: )

    POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, cudowna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. całość zdecydowanie na plus, podoba mi się połączenie spodni i butów, kolorystyka, komin, koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ! jestes mega fotogeniczna - swietne zdjecia

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli masz ochotę

    OdpowiedzUsuń
  26. super spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjecia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz:) bardzo mi się podoba Twój zestaw:) jesteś wyjątkowo śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the colors !!!! nice look !

    xx



    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia