Idealny pomysł na walentynkowy prezent- 365 powodów za które Cię Kocham.

sobota, 7 stycznia 2017

Walentynki już coraz bliżej... To cudowny dzień dla zakochanych. Mimo wszystko należy jednak pamiętać, że kochać się i szanować musimy cały rok. Ja zawsze lubiłam to "święto" niezależnie od tego, czy spędzałam je sama, czy też nie. Od kilku lat jest mi dane obchodzić je z moją drugą połówką i niezmiernie się z tego cieszę. Lubię dawać prezenty od serca, żeby były takie MOJE. Raz wymyśliłam album z naszymi zdjęciami, niedokończony, ale z listem w którym napisałam, że uzupełnimy go wspólnie, innym razem pluszową poduszkę, z którą może spać wtedy, kiedy mnie nie ma obok. W tym roku z kolei planuję dać oprócz większego prezentu słoiczek DIY z 365 powodami (na każdy dzień), za które kocham mojego chłopaka. Każde z nich wymyśliłam sama, a poniżej przedstawiam trochę inspiracji. Napisanie 365 powodów wcale nie jest takie łatwe i zajęło mi mnóstwo czasu. Dzięki temu mogłam też dostrzec i docenić wiele rzeczy. To naprawdę przemiły prezent i dawka ciepłych słów na każdy dzień dla naszej drugiej połówki.
Jak można zamówić słoiczek?
tel. 797 806 124
unikatowyprezent@gmail.com
Allegro nick: 06121996

13 komentarzy:

  1. taki słoiczek można łatwo samemu wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można, ale z pewnością z mniejszą precyzją :).

      Usuń
    2. Ale jak się zrobi samemu to dajemy prezent z o wiele większa miłością i sercem

      Usuń
  2. Świetny pomysł na Walentynki! Widać, że słoiczek zajął Tobie dużo czasu, podziwiam!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ja robiłam słoiczek, w poście wszystko opisane. Zapraszam na: https://www.facebook.com/365-powod%C3%B3w-Unikatowy-Prezent-795130427297892/?fref=ts

      Usuń
  3. świetny pomysł na prezent ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju jaki świetny pomysł na prezent! Gdybym miała drugą połówkę na pewno bym go zrobiła :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej kupić, wtedy mamy pewność, że będzie estetycznie zrobione :).

      Usuń
    2. Możesz na dzień mamy

      Usuń
  5. Ooo, ja dorzuciłam to do głównego prezentu na święta :D oczywiście zrobione i wymyślone samodzielnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś kupiłam coś podobnego, piękny pomysł na prezent. :)
    http://www.okiem-julii.pl/2016/11/mygiftdna-prezenty-personalizowane.html o takie. Twój wybór również urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  7. The seated man began groping her breasts and tweaking her nipples over her bra.
    Who analyzed about 138 published studies on the use of condoms during penile-vaginal intercourse.

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę sama coś takiego zrobić wtedy będzie naprawdę wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia