Ostatnie promienie słońca.

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wakacje się kończą, a ja ubolewam. Będę strasznie tęskniła za tą wolnością i wypadami z przyjaciółmi. Te beztroskie chwile przy promieniach słońca z najbliższymi.. No, ale z pół-otwartymi ramionami zawitam szarą rzeczywistość, a w tym roku postaram się, żeby nie była taka smętna. Na razie o tym nie myślę i żyję takimi dniami jak ten, trzeba ten czas wykorzystać w stu procentach! Dziś mało ze stylizacji, więcej mojej zabawy ze zdjęciami i małe co nieco 'pewnego dnia z przyjaciółką...'.

48 komentarzy:

  1. rowniez bede za tym tęsknić ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno się robi gdy myślę o tym, że koniec wakacji nadchodzi.
    Łączę się w bólu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśl o nadchodzącym roku szkolnym i kończących wakacjach bardzo mnie smuci :( Trzeba wykorzystać te ostatnie promienie słońca!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez juz jestem po urlopie i mimo ze odpoczelam to wcale nie jestem zmotywowana do pracy :) bardzo ladnie wyszlo ci to "bawienie" sie zdjeciami

    obserwujesz? ja juz tak - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, też ubolewam, że to końcówka wakacji.
    ____________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez zal mijajacych wakacji i lata..:(((
    Ale za to Ty promieniejesz! Piekne zdjecia. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie chcę szkoooły! :c
    Pięknie wyszłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje teoretycznie trwają jeszcze 1,5 miesiąca, ale nie ma się co cieszyć. Po drodze jest egzamin... Straszny, zły egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też będę tęsknić za wolnością...
    Śliczne zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się pierwsze zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! :)
    Niestety już trzeba się nastawiać na nowy rok szkolny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie fajne ;)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny sweterek wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mi smutno, że wakacje już się kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie zdjęcia są piękne! Ja też bedę tęsknić za tą wakacyjną wolnością ;(

    Chcesz wygrać design bloga? Zapraszam do mnie na konkurs! ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Genialne okulary i sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też ubolewam, że wakacje i lato się kończy :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia ;)

    justice-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne zdjęcia <3 z resztą jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ale łądnie wyglądasz:)

    Mogłabyś wejść na mojego bloga i kliknąć w baner 'sheinside'? Dla ciebie to chwila, a mnie bardzo ucieszy. Dziękuję;)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    http://lifearemomentsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również bardzo ubolewam nad kończącymi się wakacjami.
    Ładnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Zima i Jesień też jest okej ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że krąg ludzi 'nie chcę do szkoły,mamo' się powiększa i ja też do niego należę. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia. Obserwuję bo świetnie się tu czuję.

    Zapraszam do mnie:
    emily-emillly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja staram się cieszyć i cieszyć wakacjami, łapać każdą chwilę i chować głęboko w sobie, żeby starczyło na cąłe 9 miesięcy. ;)
    Fajnie wyglądasz.
    Ściskam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne energetyczne zdjęcia:) i doskonała stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Połączenie czerni z żółcią - jak najbardziej jestem na tak!
    Szkoda tylko, ze tak mało zdjęć i nie widać całego stroju :(

    W wolnej chwili zapraszam na sportowy set!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka ty jesteś śliczna <3
    Obserwuję :)

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny klimat :3
    Śliczna jesteś i widać, że masz styl ;)
    ________________________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. nienawidzę jak lato się kończy! :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna notka, bardzo podoba mi sie jak piszesz :)
    Moze wzajemna obserwacja? :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Szalenie mi się podoba efekt jaki nałożyłaś na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknaś ty :*

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia