Instagram mix II.

sobota, 9 listopada 2013

Pytacie się co u mnie w prywatnym życiu, chcę Wam pokazać jakąś cząstkę mnie na blogu, a nie cały czas podążać tylko i wyłącznie za jedną rzeczą- modą. Piszcie w komentarzach to, co chcielibyście u mnie widzieć, typu: jak wygląda mój pokój, moja kolekcja biżuterii, mixy zdjęć z codzienności, muzyka, uroda, coś kulinarnego itd. Dziś przygotowałam dla Was mix z ostatnich kilku miesięcy:
A poprzednio działo się u mnie tak: <klik>. Przez ten czas zmieniło się u mnie wiele rzeczy. Te małe i te duże przygody doprowadziło mnie do aktualnego stanu niepewności, ale jeśli mam wszystko ze sobą powiązać to jestem bardzo zadowolona. Moja gra na gitarze bardzo się rozwinęła i zaczęłam uczyć się nowych rzeczy, niestety przez pewien czas będę musiała przerwać naukę, ale mam nadzieję, że kilka miesięcy nauki samej nie przeszkodzą mi zbytnio. Zdążyłam przefarbować się aż trzy razy szukając idealnego koloru, którego jeszcze nie znalazłam. Poznałam nowych przyjaciół. Zmieniłam szkołę. Uczyłam się na błędach. W toku trwają sprawy, które mogą przeważyć na całym moim życiu i z nimi nie ma żartów. Teatr. "Ślub doskonały". Trzebiatowska, Glinka, Małaszyński... Spełniałam marzenia. Więcej na moim instagramie <klik> lub fanpage <klik>.
http://instagram.com/maaaricruz#

25 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Szczególnie to z gitarą i w koszulce z Nirvany :P

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie przeglądać instagramowe zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! *u*

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mix fotek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie !
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix zdjęć. : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcie z gitarą :)
    pozdrawiam i zapraszam! ♡
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful mix !!!!

    Kisses

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW! Mix wszystkiego! To mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW! Mix wszystkiego! To mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia ;d

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrób może post pt. 12h ze mną. Czyli pokazałabyś na zdjęciach co robiłaś np. w weekend :)
    A pomysł z postem o Twoim pokoju nie jest zły! ;>

    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny mix ;3

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zobaczyłabym pokój ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia ♥

    Zapraszam : http://lovely-life-anett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny mix ! <3
    będę wpadać częściej ;)

    kliknęłabyś w baner z sheinside ? Odwdzięczę się ;3

    http://nikej-nikeej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. Dobra aplikacja. Sam z niej korzystam.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog i post!!! :)
    Pięknie wychodzisz na zdjęciach :)

    Zapraszam:
    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jesteś *.*

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia