Wieszak na biżuterię.

niedziela, 24 listopada 2013

Nigdy nie dodawałam postów wnętrzarskich, czas na jakieś ciekawe zmiany blogowe, ponieważ ostatnio wędrował zestaw za zestawem. Dziś prezentuję Wam mój wieszak DIY, na którym powiesiłam część moich wisiorków, kolii, czy naszyjników. Wykonanie czegoś w tym stylu nie jest wcale taki trudne, wystarczy wziąć wieszak (mój pochodzi z IKEI- pomarańczowy, idealnie pasuje do moich mebli) , gwoździe ( najlepiej osiem), młotek i kolorowe lakiery do paznokci. Gwoździe przybiłam do wieszaka (siedem), następnie jednego wbić do ściany, aby później móc powiesić naszą ozdobę. Na koniec pomalowałam wystające główki lakierami i GOTOWE! Proste, prawda? Więc kiedy dręczy Was notoryczny problem na brak miejsca na biżuterię to jest to łatwy i świetny sposób na przechowywanie. U mnie ten patent wisi w pokoju już prawie dwa lata i do tej pory świetnie się sprawdza. A dla nudzących się w niedzielę przesyłam link mojego nowego odkrycia blogowego: <klik>.
biżuteria pochodzi z: zielonykot, Primark, no name, galeriaqarat, jubileo, persunmall

54 komentarze:

  1. pomysłowe :)
    http://noemisoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Raczej mi się nie przyda, ale pomysłowy jest. :D

    wikaandwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. heh fajny pomysł :) ładnie to wyglada ;3

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam wieszak na biżu z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, ostatnio widziałem w Primarku taki fioletowy, bardzo ładny wieszak na biżuterię, zastanawiam się nad jego kupnem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wieszak! :)

    the-light-side-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny patent ! :) być może też zrobię sobie u siebie coś podobnego.
    PS odpisałam ci na e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, ale u mnie by nie pasował! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł !
    ja muszę coś zrobić z moją biżuterią...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/pachnaca-kraina.html
    ps. poklikasz u mnie w banery? dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi 'zestaw za zestawem' jak najbardziej pasował :D ale takie posty również są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze mam czas na zdjecia poza domem, a jak juz czas sie znajdzie to niestety w tym okresie jest już ciemno, wiec musze urozmaicić posty po te domowe.

      Usuń
  12. Jej ,ale się ciesze , że znalazłam twojego bloga !
    na pewno będę tu częściej gościła , a ten pomysł jest suuuper !
    obseruję :*


    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tam te wieszaki z IKEI: niebieski, zielony, pomarańczowy, różowy i czerwony. Na razie mam gdzie trzymać biżuterię, ale pomysł mi się bardzo podoba :)

    Pozdrawiam!
    Wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilkę. Ja już obserwuję twojego bloga i liczę na uczciwy rewanż :)
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny wieszak

    zapraszam u mnie nowy szablon http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ogólnie fajny pomysł, ale wzięłabym jakiś ładniejszy wieszak użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny pomysł! Bardzo ładny ;))

    niksza.blogspot.com <---------nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł. Mam taki sam wieszak. ;3
    W moim nowym pokoju na pewno to wykorzystam.
    Mam takie pytanie. Robisz design blogów? :)

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne wykonanie ale według mnie lepiej trzymać biżuterie w zamknięciu bo może ci po czasie zmienić kolor.

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny jest, ciekawy pomysł. :)
    http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super patent i chyba wykorzystam :) Mam już tyle wisiorków, że mi się w szkatułce plątają. :)
    ___________________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam ten problem, w sumie do tej pory mam, ale jest jakaś alternatywa :D.

      Usuń
  21. mam podobne, tylko drewniany wieszak i haczyki poprzyczepiane :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł!
    Mam takie same wieszaki xd
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny jest! ;o

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  24. Banalny ale ciekawy pomy. Efekt jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dobry pomysł z tym wieszakiem, chyba ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę rzeczywiście świetny i oryginalny pomysł na miejsce dla biżuterii, która często pałęta się po szafkach czy meblach, a później nie można jej znaleźć :P hehe Bardzo oryginalny i przydatny pomysł :) Chyba będę musiała skorzystać z niego :) Widać, że bardzo kreatywną osobą jesteś- szacun na prawdę :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł świetny - łatwy do przygotowania a bardzo efektowny :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wieszak <3 Może w przyszłości to wykorzystam . ? :d
    ___________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tą kokardką na prawdę fajnie to wygląda. Może kiedyś tak zrobie :3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy pomysł ;)

    justice-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Zrobiłam kiedyś podobny tylko z drewnianego wieszaka ;)
    Na naszym blogu konkurs,a do wygrania śliczne pudełko na biżuterie ;) Zapraszamy!
    http://lovefashion-our-imagination.blogspot.com/2013/11/konkurs-mikoajkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo, ja w taki sposób trzymam okulary ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo! ja tak samo! mam dwa obok siebie :D.

      Usuń
  33. Świetny pomysł i całkiem ładnie wygląda. Może zrobię podobny, ale chyba powieszę go tradycyjnie, w szafie. :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się taki pomysł, ale wiem, że nigdy tego nie zrobię, bo nie mam wiele biżuterii więc jest mi taki wieszaczek zupełnie niepotrzebny. :P

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny pomysł :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda to genialnie;) Zapraszam do siebie;)
    http://lifearthandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. prosty a swietny pomysl <33


    ZAPRASZAM!! http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł , skorzystam ;)

    http://jula-juliax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia