Święta, święta!

czwartek, 26 grudnia 2013

Mamy święta, a śniegu nie widać. Bardzo prawdopodobne jest to, że ten rok będzie taki sam jak poprzedni,czyli w teraz rosnące stokrotki (które nawet i widziałam), a w Wielkanoc śnieżną zimę. Dziś mam dla Was dość prosty, wygodny zestaw na zabiegany, świąteczny dzień. Koszulę khaki (która pogniotla mi się pod kurtką) połączyłam z siemnoszarymi legginsami z frontrowshop. Musiała się długo męczyć z przeróbką ich, ale dalam radę. Z moimi chudymi nogami ciężko o idealne spodnie czy legginsy. Ale sklep ten uwielbiam mimo wszystko i szczerze mogę polecić. Całość połączyłam ze złotymi i brązowymi dodatkami.
koszula, bransoletka (prezent)- Sinsay (AGORA BYTOM) | pierścionek- po babci :* | buty- sellyo | legginsy- frontrowshop

55 komentarzy:

  1. Ale chudziutkie nóżki ;3
    Koszula świetna ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, bardzo mi się podoba takie proste połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <333

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super koszula :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw;)
    Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie jakie śliczne :) Ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. babcie jednak mają najlepsze rzeczy :))
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie :**

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz ! świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. :3 Tylko takie wrażenie, że to kwiecień albo październik, ale napewno na grudzień. :( My też w Kijowie nie mamy ani najnędzniejszej kępki śniegu. :C
    Również noszę rzeczy po babci albo zabieram z jej szafy Młodości, jak ona ją nazywa. c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pogoda jest przerazajaca. Wczoraj, 25 grudnia było 11 stopni! Paranoja ;o

    Pozdrawiam,
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście masz bardzo chude nogi ;o Zazdroszczę :)

    http://www.devooted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! ;3
    świetne zdjęcia! :)
    zazdroszczę figury. :(
    pozdrawiam ;**

    http://werooni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna koszula :) Ja mimo wszystko legginsy zamieniłabym na jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz- super buty i pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super buty

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz:) Świetna kurtka i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie casualowe zestawy :) Fantastycznie wyglądasz, zdjęcia piękne, a takie buty chętnie bym sobie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobne legginsy znalazłam w sh, tyle że firma Atmosphere :)
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś taka fotogeniczna <3 Uwielbiam twoje włosy :3

    http://auusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To mój ulubiony zesatw u Ciebie! Świetna koszula, cudowne buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super koszula kolor mega! Cały look świetny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twojego bloga! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia!!:) Obiektyw spisuje się świetnie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny blog!
    Jeśli masz chwilkę to wpadnij do mnie:
    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    Jeśli chcesz zostaw po sobie ślad:))
    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja i jakość zdjęć ! Pozdrawiam ! ;)
    http://jula-juliax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz bardzo fajnego bloga;3
    Jeden z lepszych ,które widziałam:)
    Zapraszam do mnie:
    juleczka-kuleczka.blogspot.com
    Może cię coś zainteresuje?
    Obserwujemy?jak tak to napisz u mnie i zacznij:)<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetne zdjęcia! :o
    Jakim aparatem robiłaś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super blog! Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ♥ Hej ♥ Świetny blog ♥ Piękny nagłówek ♥ OBSERWUJĘ! ♥

    ♥ www.la-petite-world.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na stylizację, ale ja dałabym tu jeszcze spódniczkę, a legginsy wykorzystała jako rajstopy.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wow świetna stylówa, nie poznałam cię - świetnie wyglądasz

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie jak zawsze :)))
    Buziaki Reika :*

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna z Ciebie dziewczyna! Faktycznie jesteś szczuplutka! Bardzo tu u Ciebie przytulnie z chęcią obserwuję, życze wszystkiego dobrego i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurcze, to jest to co lubię:) Mega


    Zapraszam do biżuterii handmade:)
    Pozdrawiam do siebie: http://bizuterland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. inkishinov kossatzki akiva witches overkill rambert valcke tickets marzi
    jeux concours

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna stylizacja, buciki i koszula są naprawdę piękne, masz wyjątkową urodę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia