Kwadratowe legginsy.

niedziela, 23 marca 2014

Mam wenę i mnóstwo nowych pomysłów! Ostatnie posty coś mi nie za bardzo podpadały do gustu, dlatego postanowiłam je usunąć i w końcu wziąć się w garść i nazbierać pomysłów na coś nowego. 
Nie potrafię pojąć faktu, jak czas szybko leci. Za półtora miesiąca moje KOLEJNE urodziny, za niedługo wybór kolejnej szkoły. Ile podjęłam decyzji, przeżyłam tyle trudnych chwil przed iloma drogami stanęłam. Jest dobrze. Przez ostatni czas słuchałam się tego co dobre i jestem z siebie dumna.
Powiedziałam już: "zimo, bye bye", a zaraz po tym "wiosno, hey hey". Wczoraj, tak cudownie było patrzeć przez okno na termometr i dwie cyferki 2 i 3. Niestety wczoraj się źle czułam, dlatego dziś przychodzę do Was z deszczowymi, ale przezabawnymi zdjęciami.
Zawsze przerażały mnie legginsy w paski, szczególnie te, które niekorzystnie układały się na tyłku, dlatego ja postanowiłam spróbować coś bardziej oryginalnego, czyli kwadraty. Nowe modowe doświadczenie. Moim zdaniem dla mnie i dla moich nóg są dobrym przyjacielem. Czuję się w nich dobrze, jednak niepewnie, gdyż nie miałam na nogach żadnych wzorów od ukończenia pięciu lat.
 buty- pantofelek24 | legginsy, kolia- persunmall | bluzka- Sinsay | kurtka- afw-store

30 komentarzy:

  1. Tak, czas leci szybko... trochę za szybko. Pamiętam jak bardzo stresowałam się egzaminami, a tu proszę. Już prawie rok minął od kiedy jestem w nowej szkole.
    Zdjęcia jak zawsze śliczne! <3

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię takie wzorzyste legginsy, więc te bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne leginsy.
    Jakie ty masz chude nogi :o

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam pełno pomysłów, chyba Wiosna tak działa. Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie na Tobie leżą i zarazem super sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są te getry !
    ale najbardziej podoba mi się kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nogi to ty masz obłędne! <3
    Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. z takimi nogami jak twoje, nie powinnaś się bać wzorów na spodniach i legginsach, bo wyglądasz świetnie! ♥
    u mnie aż 23 stopni raczej nie było, ale trochę poniżej też mi wystarczyło by poczuć wiosnę w pełni :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już myślałam, że taka słoneczna pogoda zostanie, a tu taki psikus :c Wyglądasz świetnie :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co jak co, ale parasol wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. IDEALNE KOLORY! IDEALNA PARASOLKA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  14. czas zdecydowanie idzie za szybko ostatnio :c
    Jakie pilne nóżki *.*

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie geometryczne wzory na ubraniach, zwłaszcza na legginsach. Jak się porusza nogami można doznać złudzenia optycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. legginsy boskie

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. legginsy super:)
    Tez sobie taki parasol kupię :))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie na tobie leżą,bo do takich wzorów trzeba mieć szczupłe nogi ;) Kurteczkę masz świetną!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka jest bardzo fajna :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, czas leci bardzo szybko. Już niecały miesiąc mi został do końca szkoły, zaraz potem matury... Aż strach się bać co to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czas leci niewyobrażalnie szybko! Ja ostatnio też pokasowałam posty i mam teraz mnóstwo pomysłów.
    Zdjęcia oczywiście śliczne. :))

    monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne legginsy <33
    jakaś ty chudziutka *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Leggi bardzo Ci pasują, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawie piszesz :) podoba mi się tu :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/summertime-sedness.html całkiem nowiutka notka :)) zapraszam do zobaczenia, ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę świetny blog! Zaobserwuję! :) Zapraszam http://mammotylki.blogspot.com/ ! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia