Koronkowa sukienka.

piątek, 4 lipca 2014

Nie znam chyba nikogo, kto nie chciałby, żeby lato trwało cały rok. Albo przynajmniej dwa razy dłużej! 
Dziś postawiłam na delikatność. Dziewczęca, koronkowa, lekka, letnia sukienka jest idealna na upalne dni. Must have w szafie romantyczki! Ta idealnie sprawdziła się na mnie, na drobnej osobie. Dla tego typu urody dobrze sprawdzają się drobne kompozycje. Mania kwiatów: na sukience od sheinside, naszyjniku i trampeczkach, które dawno temu udało mi się kupić w bardzo niskiej cenie, a są ze mną do dziś. Uważam, że się dobrze sprawdziły zastępując szpilki czy baleriny. Z racji tego, że naszyjnik jest już bardzo masywny i kontrastowy nie przesadzałam z dodatkami i założyłam tylko bransoletkę od zielonykot i mój ulubiony zegarek od Daniela Wellingtona. Pasek podkreśla moją talię. Sukcesem perfekcyjnej stylizacji są dodatki. Myślę, że w tym przypadku mi się udało. Duży naszyjnik, w zdecydowanych barwach, wyciągnięty z teledysku "My Słowianie" sprawdził się świetnie! 
sukienka- sheinside | buty- BootSquare | pasek, naszyjnik- no name | zegarek- Daniel Wellington | bransoletka- zielonykot | włosy clip-in- doczepiane

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się ubrania koronkowe, przede wszystkim białe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) Sukienka świetnie podkreśla kolor twoich włosów. Bardzo podobają mi się też buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka! Sama ostatnio dodałam wpis, w którym miałam na sobie białą koronkową sukienkę :)

    Pozdrawiam!
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam niemal identyczną sukienkę :) kocham koronkę!

    www.turqusowa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo wyglądasz! zegarek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka, podobna była kiedyś w F&F :)

    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka ;3


    http://antiszek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience. Moja mama ostatnio kupiła podobną mojej siostrze i od razu zaczęłam jej zazdrościć tej sukienki. ;))

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, taka nieco w stylu vintage <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, śliczna sukienka :))
    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie! Bardzo mi sie podobaja dodatki!!!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog a sukienka i modelka piękne.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ultraneonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz w tej sukience. *o*

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna, dziewczęca sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz zjawiskowo i masz cudną figurę, jesteś taka zgrabna... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja fajna, ale jakie nogi :O :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka!

    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, idealna na wakacje przyznaje. Ja odświeżałam swoją szafę ze sklepem https://fashion4.pl może i wy tu coś ciekawego znajdziecie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia