Neonowy akcent.

środa, 22 kwietnia 2015

Kochani! Właśnie dzisiaj byłam u lekarza i obserwowałam ludzi w poczekalni (bo w końcu co tam miałam robić przez 2 godziny...). Niektórzy liczyli dziury na suficie, jeszcze inni czytali książki i gazety, studenci się uczyli, niektórzy wyglądali jak manekiny nie robiąc nic, jeszcze inni się śmiali i rozmawiali i tych chyba odebrałam najbardziej pozytywnie.
Mam takie dni, że staję przed lustrem i krzyczę "Co ty tutaj robisz?". Wyglądam idiotycznie. I tak było dzisiaj... I wtedy zastanawiam się jak ktokolwiek może na mnie spojrzeć. Nawet od taty słyszę "Jak on może z tobą wytrzymać". Zawsze taki pocieszający... I aby to potwierdzić jeszcze dwie twa dialogi na dzisiejszy dzień:
1. Szukałam zirytowana po całym domu mojego telefonu. W końcu pytam:
"-Mogę do siebie zadzwonić?
-A o czym będziecie rozmawiać?"
(Dopiero później zorientowałam się, że mogłam odpowiedzieć "No wiesz... Czasem trzeba porozmawiać z kimś inteligentnym).
2. "-Chcę drzwi z zamkiem i kluczykami.
-Ok. Klucze będziesz miała.
-Super!
-Ale bez drzwi..."
W tych więc żenujących (?) okolicznościach zostawiam Was z dawką dzisiejszych zdjęć.
Ściskam Was.
Dobrego dnia.
Marysia.
kurtka- stylemoi | naszyjnik- bornprettystore | tunika- Reserved | rajstopy- e-gabriella | torebka- bazar w Chorwacji | bransoletki- biżuterianka, Apart | okulary- lucluc | buty- H&M

21 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz, jednak dla mnie za krótka ta tuniczka :)
    http://roxanne-writes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja, okulary bardzo mi się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze po czasie przychodzą nam do głowy jakieś fajne odpowiedzi. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja, super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, okulary bardzo mi się podobają! :))

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe dialogi... A "riposty" zawsze przychodzą do głowy po czasie :(

    Nowy post!{ ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Jak Ty genialnie wygladasz w tych wlosach <3 meeega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, super dodatki
    Zapraszam do mnie na nowego posta
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękni ci w tych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna <3.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia