Zakupy z Rossmann'a 2015.

wtorek, 12 maja 2015

Wielkie promocje w Rossmann'ie już prawie się kończą. Przez pewien czas mogliśmy zaobserwować tłumy ludzi chodzących między pułkami, szukających coś dla siebie. Niektórzy aż przesadzają w ilości kupowanych kosmetyków. Warto zachować zdrowy rozsądek i zakupić parę rzeczy "na zapas", tych naprawdę potrzebnych. Ja mam swoją listę ulubionych kosmetyków i to właśnie na nich się skupiłam. Niestety wyprzedali już mój ulubiony podkład, więc niestety będę musiała obejść się bez niego. 
Moje zakupy:
-puder to zdecydowanie jeden z najważniejszych dla mnie kosmetyków. Ten od Rimmel jest zdecydowanie moim ulubieńcem, którego używam od dłuższego czasu;
-korektorów raczej nie używam, ale postanowiłam wypróbować polecany marki L'oreal (niewidoczny na zdjęciu, gdyż mi umknął gdzieś podczas robienia zdjęć ;p);
-tusz tradycyjnie, mój ulubiony;
-szminka Rimmel od Kate Moss to już moja druga, ale tym razem w innym kolorze;
-uwielbiam dbać o swoje paznokcie (mam naturalnie ładny kształt, nie łamią się, nie rozdwajają, mogę sobie pozwolić na ekstra długość). Kupiłam więc lakier w białym, delikatnie świecącym odcieniu, który daje efekt lakieru żelowego, bądź hybrydy. Dodatkowo skusiłam się na ozdobne perełki jak i odżywkę.
Ze swoich zakupów jestem zadowolona: skromnych i nieprzesadzonych. Kupiłam więc wszystko co mi potrzeba i starczy na dłuższy czas.

25 komentarzy:

  1. te lakiery wygladaja ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A js miałam kupić te pomadki i jakoś nie kupiłam. ..
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. te lakiery z drobinkami perełek jakoś do mnie nie przemawiają, mam wrażenie że będą tandetnie wyglądać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest lakier, tylko takie koraliczki, które można przykleić na paznokcie :).

      Usuń
  4. Pomadki super, w moim ulubionym kolorze :) A Stay Matte kupiłam i ja :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. puder z rimmela również należy do moich ulubionych :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. super nowosci kosmetyczne piekny kolor szminki!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowności!
    pozdrawiam kochana!

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast biegać po sklepach weź się lepiej za naukę ortografii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam kłopotów w ortografią :). Wskaż mi proszę błąd.

      Usuń
    2. Nie ma to jak bezpodstawnie się doczepić.
      Super nowości :D
      cheeckered.blogspot.com

      Usuń
    3. Może jakiś błąd mam, nie mówię, że nie ;p. Tylko proszę- oświećcie mnie! hihi

      Usuń
  9. Ja też nie przesadzałam z zakupami. Kupiłam to co mi naprawdę było potrzebne :) Pomadka ma świetny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. o! nie wiedziałam, że w kolekcji szminek Kate Moss jest i taki kolor! Bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie niestety przez matury promocje ominęły ale Twoje zakupy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten jasny lakier, ja również skorzystałam z wielkich promocji, a mianowicie kupiłam eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sama nie skorzystałam z przecen, może innym razem:)

    Nowy post!{ ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie załapałam się na przeceny. Oczywiście jak zawsze budzę się z tym ostatnia i wychodzi jak wychodzi.
    Cudowny odcień szminki! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. pomadka ma cudowny kolorek :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne

    http://iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie podoba mi się Twój wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia