Klasyka.

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Kochani! Ostatnio siedząc w pokoju moich rodziców przeglądałam kwejka (może besty...- zresztą coś w tym stylu). Był tam jeden obrazek, z którego wynikało, że pewien mężczyzna nazwał swoje córki tak jak na imię miała kobieta- jego żona Julia. Powiedzmy, że miał 4 córki- Julia, Julia, Julia i Julia. Gdy siedząc na kanapie i oglądając film zawołał- "Julia przynieś piwo" dostał więc 5 piw. Ahh... Faceci to spryciarze. Po czym moja mama powiedziała: "No tak. Ale jakby powiedział: Julia idziemy do sklepu to musiałby 5 razy iść do sklepu". I wtedy wtrącił się tata: "No co ty, takiej głupoty by nie powiedział".  I ma rację. Trochę śmiesznych historii z domu Kujawińskich nie zaszkodzi.
My kobiety musimy trzymać się razem!
Ściskam Was.
Marysia
buty- szch | spodnie- rosegal | torebka, bluzka- Mohito | sweter- Pepco | okulary- eokulary  | bransoletki- modotikon, Apart | pierścionek- prezent 

27 komentarzy:

  1. Fajnie i na luzie, super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha no nieźle, tak 5 razy na zakupy iśc :d
    ale mój tata jest okropnym gderą na zakupach, więc lepiej jak pójde juz sama :d
    śliczne zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe jak większość mężczyzn ;p.

      Usuń
  3. Prosto, ale jak ładnie! :) Bardzo mi się podoba ta czerwona torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe i wesoło było :)
    Świetne są te buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka zawsze na czasie.
    prześliczny look. Wszystko pięknie dopasowane. Jestem fanką kolorystyki zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo, że nie przepadam za tymi butami to tobie pasują bardzo i wyglądasz w nich ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje wyczucie stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Wyglądasz w niej super.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Jak się buty sprawdzają z szch.pl? Mam zamiar zamówić converse i się zastanawiam...(przesyłka to jak piszą inni około 2tyg z tej stronki?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są świetne <3. Polecam :). Tak, przesyłka 2-3 tygodnie :).

      Usuń
  10. Na 2 zdjęciu wyglądasz powalająco *.*.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na jaki kolor farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tysiące kolorów na głowie, niestety nie jestem w stanie określić ;/.

      Usuń
  12. Hej. Jakie buty sportowe polecasz do noszenia bez skarpetek? Czy do wszystkich nosisz skarpetki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mam króciutkie stopki, zawsze noszę skarpetki ;).

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia