Adidas Supercolor Superstar (szch.pl).

poniedziałek, 6 lipca 2015

Dostaje od Was wiele maili i pytań odnośnie strony szch. Aby każdy z Was mógł się dowiedzieć coś o tym sklepie postanowiłam zabrać je wszystkie w "kupę" i o nim napisać. Kolejną parą, któreą postanowiłam sobie zamówić są Adidas Supercolor Superstar w kolorze pomarańczowym. Buty świetne, mają mega intensywny kolor przykuwający uwagę. Przesyłka została dostarczona do mnie (do klienta, jak i współpracującej blogerki) po około dwóch tgodniach. Uważam, że warto zamówić sobie coś z tej stronki jeśli szukacie dobrych jakościowo sportowych butów w bardzo niskich atrakcyjnych cenach. Dodatkowo przesyłka jest gratis. Paczki nie zostały przez nikogo uszkodzone, dotarły do mnie w stanie dobrym. Pudełka dostałam tylko lekko pogniecione. Rozumiem, że wiele z Was nie kupuje przez internet, bo się obawia, ale z czystym sumieniem mogę polecić takie zakupy. Wiele ciuchów możemy znaleźć taniej, a przede wszystkim mamy szansę wyszukać coś oryginalnego. Jeśli macie więcej pytań piszcie w komentarzach lub czekam na maile.
Pozdrawiam
buty- szch (podobne tutaj: <klik>)

29 komentarzy:

  1. ale fajne buciki tzn ich kolorek ;) a o sklepie sch pierwszy raz słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny kolor, jeszcze w takim nie widziałam! :D

    Zapraszam na wakacyjny konkurs ----->KLIK!
    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, świetne rzeczy są na tej stronie! będę chyba coś zamawiać z niej w najbliższym czasie. ja również mam adidas superstar supercolor tylko, że w kolorze niebieskim i tak wygodnych i oryginalnych butów jeszcze nie nosiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ostatnio kupić superstary w tym samym kolorze :) Jesteś pewna, że są oryginalne? Ich cena wydaje się być podejrzana..

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam oryginalny paragon, język buta i jego wnętrze wyglądają na oryginalne.

      Usuń
    2. Jednak sprawdź podeszwę,,,, napis ADIDAS na podeszwie powinien być w innym miejscu niż tak jak masz w butach z Szch.pl...

      Usuń
  5. Buciki są super ,może i ja się skusze tylko , że na kolor biały albo czarny :)

    http://dorotablack77.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super są!:) Kolor jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze z pomarańczowymi superstarami się nie spotkałam :) Mega są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają świetny kolorek! :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty ;) Kolor robi wrażenie ;)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga! smile emoticon

    Życzę miłego dnia !
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor świetny ale jakoś nie przepadam za tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor! Nie wiedziałam że są pomarańczowe superstary :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak z ich rozmiarówką? Normalnie noszę 38 i takie też chciałam zamówić z ich strony. Odpisali mi, że buty oryginnalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę rozmiar 36 wszystkich fimowych butów i taki też zamówiłam- jest w porządku.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę rozmiar 36 wszystkich fimowych butów i taki też zamówiłam- jest w porządku.

      Usuń
  14. Ile czekałaś na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również chciałam zamówić buty z tej strony, ale dużo osób pisze, że to chińskie podróbki. Sama nie wiem czy to dobry pomysł. :*
    Zapraszam na mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. A jakie buty z tej http://www.szch.pl/pl/c/Adidas/62 strony polecasz jeżeli chodzi o firmę Adidas poza tymi, które pokazujesz? Miałaś jakieś inne ich buciki ?Bo widziałam, że wybór jest ogromny i chciałabym coś zamówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam buty sportowe, mam ich całe mnóstwo. Najbardziej marzę o tych: http://www.szch.pl/pl/p/ADIDAS-Superstar-NEW-YORK-CITY/4192

      Usuń
  17. Superstar za takie pieniądze i pytacie czy oryginalne? A mózgu czasem używacie? No tak metka była..... O mamo....

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi, I log on to your blogs daily. Your story-telling style is witty, keep it
    up!

    OdpowiedzUsuń
  19. If you would like to improve your experience only keep visiting this website and be updated with the hottest gossip posted here.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia