Wzmacniacz objętości (gobli.pl).

wtorek, 2 lutego 2016

Od zawsze mam problemy z włosami. Nigdy nie byłam z nich zadowolona. Niestety natura nie obdarzyła mnie pięknymi, gęstymi, szybkorosnącymi włosami o kolorze blond lub ciemno brązowym. Mam oklapnięte, rozrzedzone kłaki o mysim odcieniu, które wolną straaasznie wolno. Próbowałam już wiele produktów i nic mi nie pomogło. Postanowiłam spróbować coś innego i pewien czas temu trafiłam na sklep gobli. Dlaczego zainteresowała mnie ich oferta? To jeden z nielicznych sklepów, gdzie jest dostępna moja ulubina farba MATRIX. Tym razem nie oglądałam się za koloracją, a postanowiłam spróbować produktu do nadania włosów objętości i puszystości. Jest to bardzo delikatny kosmetyk Zauroczyło mnie jego działanie.. Mgielka otacza każde pasmo włosów tworząc wokół nich niewidoczną siateczkę, która rzdziela włosy i unosi je u nasady. Nie tylko zwiększa objętość, ale i nadaje połysk i elastyczność. Ułatwia rozczesywanie i stylizację. naturalne olejki i wyciągi z roślin wnikają głęboko w strukturę pasm reparując wszelkie uszkodzenia i ubytki. Zamykają i wygładzają łuski włosa, co zapobiega utracie wilgoci i sprawia, że włosy są mniej podatne na uszkodzenia. Spray zawiera w sobie kompleksy termoochrony, który niweluje szkodliwy wpływ wysokiej temperatury powstałej w wyniku zabiegów pielęgnacyjnych.
Sposób użycia: Mgiełkę można używać zarówno na mokre jak i suche włosy. W tym celu należy w odległości 20-30cm rozpylić produkt na całej długości włosów. Następnie możemy stylizować jak tylko się nam podoba.
Rezultat: Włosy zyskają ekstremalną objętość, która utrzymuje się przez cały dzień, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych. Pasma są odżywione, jedwabiście miękkie i odzyskują naturalny blask. Fryzura jest pod ochroną przeciw szkodliwym czynnikom zewnętrznym. 
Produkt możecie znaleźć tutaj: <klik>.

8 komentarzy:

  1. Ja nie lubie moich włosów za to, że są liche i cienkie... wyglądają jak sianko, gdy nie nałoże na nie odpowiedniego preparatu :( szkoda, że nie pokazałaś efektów tego produktu, ale wydaje się on bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa opcja! Zwłaszcza na jakieś wieczorne wyjścia czy większe imprezy :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sam bym wyrpbował, bo lubię produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też natura nie nie obdarzyła super włosami... Ale zrobiłam sobie keratynowe prostowanie, dalo super efekt ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To produkt idealny dla moich cienkich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszymy się, że produkt przypadł do gustu!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie czegoś takiego mi potrzeba! dzięki za komentarz u mnie i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia