Zamszowe spodnie.

wtorek, 14 czerwca 2016

A co u mnie? Chyba się starzeje. Zawsze chciałam mieć osiemnaście lat. Ale tak mogłoby zostać wiecznie. Poza tym, że dostałam dowód to nie widzę w tym nic nadzwyczajnego. Wydaje mi się, że tak samo jak każdy czterdziestolatek, czy piędziesięciolatek zostanę wieczną osiemnastką i dzień w dzień do końca życia jak ktoś zapyta ile mam lat powiem: osiemnaście. Pani z polskiego postawiłaby mi pałę gdyby widziała ile razy napisałam "osiemnaście". Kiedy sprawdzałaby ten tekst to na monitorze komputera pojawiłyby się wiecznie plamy z czerwonego długopisu. Nasz język jest taki trudny... Ostatnio czytałam "Dziewczynę z pociągu" w wersji angielsiej. I nawet nie wiecie jakautorka przez cały czas nadużywa dane słowo! Tylko polak na to zwroci uwagę. Mimo wszystko nie mam empatii dla tych, którzy niepoprawnie i wręcz rażąco posługują się naszą mową i tak samo piszą teksty. Wiele z Was może wziąść swoją książkę i bynajmniej ją przeczytać, oczywiście tak rozumiem ich synonim słowa przynajmniej. To może inaczej: na te summer nie mam żadnych must have i muszę iść na szoping po cos casualowego zaraz po lunchu
Buziaki :*
spodnie- modekungen / buty- Adidas (szch) / bluzka- Camaieu / torebka- www.kolorowy-sklep.pl / biżuteria- Ania Kruk, shashi / okulary- kodano / case- funnycase

12 komentarzy:

  1. fajne te spodnie! ahh ja również nie lubię rażących błędów... w grupce moich znajomych uchodzę jako "ta od ortografii" :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja :) Widze że chyba masz założone buty bez skarpetek :) Często to praktykujesz? A jeżeli tak to z jakimi butami ? :) No i co sądzisz o wszechobecnej modzie na odsłanianie kostek o każdej porze roku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam skarpetki. Stopki bardzo króciutkie lub te balerinkowate. Nie lubie chodzić bez skarpetek. Czuje sie niekomfortowo.

      Usuń
  3. Piękne kolory! Super torebka i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyjdziesz z tego ;). Mam 26 lat i farbuję się na siwo - nie dlatego, że chcę się postarzyć, ale dlatego, że tak czuję się najlepiej. Wiek nas nie określa, póki mu na to nie pozwolimy, ale też nie ma się co wbrew niemu buntować na siłę. Każdy rok życia przynosi coś nowego, każdy należy celebrować, nawet 120ty. Bo gdyby nie przyszedł, nie byłoby wielu wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  5. cuuudne letnie kolory, baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ale przeurocza jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorsze co może być. Nie lubię, jak ktoś mówi niepoprawnie albo używa słów, których do końca nie rozumie. Od razu mam ochotę te osoby poprawiać. :P
    Świetna stylizacja ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała stylizacja ,kolory idealne dla Ciebie ,będę obserwowała bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia