Koronkowa sukienka.

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Uwielbiam lato, którego w Polsce tego roku niestety nie ma. Zawsze niecierpliwie go wyczekuję. Na szczęście obecnie nie ma mnie w kraju często. Ja rozleniwiam się miesięczną podróżą po Chorwackich zakamarkach przeszukując kulturę i obyczaje tych ludzi. Wakacje marzeń... Tutaj jestem w stanie nawet wcześnie wstawać. Nie lubię marnować dnia. Śpię po zaledwie kilka godzin. Staram się wykorzystywać w 100% każdą chwilę. Uwielbiam to miejsce, ten kraj. Może to nie Madagaskar, Teneryfa, czy Hawaje, ale mimo wszystko uważam je za piękne. Jeśli byliście tutaj i uznaliście, że to nie to, to znaczy, że byliście w złym miejscu i o złym czasie. Najlepiej jest tam, gdzie inni nie chodzą, gdzie niebo jest całkowicie czarne i widać na nim miliardy gwiazd, gdzie można kąpać się nago będąc pewnym, że nikt nas nie zobaczy, gdzie można żyć i robić to w taki sposób, w jaki się pragnie...
sukienka- lovelywholesale / buty- Melissa (butsklep) / torebka- fabiola / okulary- Santino (kodano) / bransoletka- watchbandit

24 komentarze:

  1. Jaaaka chudzinka!
    W Chorwacji nie byłam nigdy. Chociaż miałam w tym roku okazję, żeby ją odwiedzić - wybrałam standardowo obóz harcerski. Mam nadzieję, że za rok mi się uda, bo patrząc na te zdjęcia mogę stwierdzić, że na pewno mi się tam spodoba!

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne, zgrabne nogi!:)
    Zazdroszczę takiej podróży, to z pewnością wspaniałe przeżycie!!:)
    Pozdrawiam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. koronkowa sukienka to zawsze świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdroszczę ci takiej wyprawy, baw się dobrze! Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka! Uwielbiam takie romantyczne, koronkowe stylizacje :) Dobrałabym do niej włoskie, skórzane balerinki w jakimś ciekawym kolorze. Myślę, że pasowałyby idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest śliczna kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wyglądasz po prostu świetnie :) śliczna jest ta sukienka. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Pocieszę Cię bo przez kolejne dni ma powrócić lato! <3

    http://hanyvia.blogspot.com/2016/08/too-honest-shopping-babe.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę takiego wypadu!
    Mnie też przydałby się jakiś dłuższy, prawdziwy reset.
    Ach i och - baw się tam dobrze ;P

    Sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic dodać nic ująć, po prostu pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, piękny plener, ślicznie się prezentujesz, świetne dodatki, szczególnie bransoletka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę podróży, bo naprawdę tegoroczne lato w Polsce bardziej przypomina już jesień :( A co do stylizacji to naprawdę prześliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie, tylko torebkę bym zmieniła ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, idealne miejsce *.* Super wyglądasz Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale przepiękna jest ta sukieneczka! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale klimatyczne zdjęcia :) Nigdy nie byłam w Chorwacji, mam nadzieję, że kiedyś to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna koronkowa sukienka. Świetny klimat na zdjęciach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, idealna na wakacje przyznaje. Ja odświeżałam swoją szafę ze sklepem https://fashion4.pl może i wy tu coś ciekawego znajdziecie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia