Krata + paski? Czemu nie!

czwartek, 17 listopada 2016

Na syndrom "Nic mi się nie chce" polecam wszystkim opuszczenie domu i zasmakowanie ostatnich promyków słońca i pięknej, złotej jesieni. Ruszcie tyłek i działajcie! Leniuchowanie nic wam nie pomoże, a nawet i może pogorszyć sprawę. Po takich dniach wieczorem zawsze jestem na siebie zła, że tak mało zrobiłam, a tak dużo chciałam zrobić. A wystarczyłoby tylko trochę motywacji i oderwanie się od łóżka lub kanapy. Radzę przyjąć solidną dawkę azotu i tlenu. To pomaga- uspokaja, odpręża, sprawia, że na wiele rzeczy zaczynamy patrzeć z innej perspektywy. Zamiast zbierać kolejne "like" na instagramie <klik> pozbierajmy liście? Kto się przyłączy? Chodźcie ze mną, posłuchamy szelestu liści...
sukienka- <klik>, dokładnie tutaj: <klik> / buty- Mel by Melissa (casu) / szlik- lovelywholesale / okulary- Santino (kodano) / case- stilgut

15 komentarzy:

  1. Wyśmienicie połączyłaś ze sobą kratkę i paski, super!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie i piękne jesienne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety u mnie nie ma od pewnego czasu liści, tylko jest śnieg. :(
    Śliczny masz ten szal. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh te liście to się utrzymały tylko przez kilka dni :(. U mnie to samo...

      Usuń
  4. Sukienka i szalik są genialne <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta sukienka. Bardzo, bardzo mi się podoba! pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie! Uwielbiam takie ogromne szale :)
    www.miniistyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jesienne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super szalik i extra połączenie!
    Wyglądasz bosko i zarazem mega słodko!

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne połączenie, moje serce skradły buty :)

    bardzo fajny wpis, sama korzystam z pudeł :) dzięki nim można zachować porządek :)

    gorąco pozdrawiam ;*
    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia