Lakiery hybrydowe SILCARE- co o nich sądzę?

wtorek, 1 sierpnia 2017

Uwielbiam testować i odkrywać nowe produkty. Jak wiecie od pewnego czasu zajmuję się lakierami hybrydowymi i to im poświęcę dzisiaj chwilę. Moim najnowszym odkryciem jest marka SILCARE- <klik>. Zainteresowała mnie w nich głównie stosunkowo niska cena w porównaniu z innymi hybrydami. Szczerze mówiąc nie widzę, że odstają od innych, bardziej popularnych marek. Z niską ceną idzie w parze wysoka jakość.

SILCARE to marka, która nie ogranicza się tylko do hybryd, a oferuje również różnorodne kremy, balsamy, żele, akcesoria, pyłki, lampy itd. Jest więc co testować, szukać i wybierać.

Wybrałam sobie 5 kolorów. Na paletce od lewej są to numery: 1190, 1120, 1310, 1310 + MAT, 1030 + MAT, 20.
Kolory są dobrze napigmentowane. Jak zwykle do pomalowania paletki użyłam dwóch warstw- robię to podczas każdego malowania jakimikolwiek produktami. Tak samo jak wstrząsam przed użyciem, ponieważ w środku zawsze może się coś rozwarstwić. Po dwóch warstwach uzyskałam idealne krycie. 

Opakowania są bardzo lekkie, wykonane ze szkła w małej, czarnej buteleczce. Pędzelek jest mały i wąski. Trzeba się do niego przyzwyczaić. Lakiery są bardzo trwałe. Zazwyczaj zmywam po 2-tygodniach, ponieważ kolor zaczyna mi się nudzić, ale na klientce spokojnie wytrwał 3 tygodnie. W celu usunięcia lakieru konieczne było spiłowanie ostatniej warstwy- topu, ponieważ inaczej lakier trudno schodził. Lakiery cały czas pozostały błyszczące- nie matowiały. 
Czy polecam lakiery hybrydowe SILCARE?
Zdecydowanie tak! Za cenę i jakość. Z pewnością jak mi się skończą kupię je ponownie. 

A Wy mieliście do czynienia z tymi lakierami? Jeśli tak to podzielcie się Waszą opinią.

4 komentarze:

  1. Tej firmy hybryd jeszcze nie testowałam,dzięki za informacje, sprawdzę to.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam tylko kremy tej firmy, a co do hybryd to używam semilaców :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka ich lakierow ;) wychodzą super cenowo ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia