Dieta OXY- pierwsze wrażenia.

czwartek, 7 września 2017

Postanowiłam zdrowo się odżywiać. Do tej pory w ogólnie nie zwracałam uwagi na to co jem, na to co powinnam jeść i na to, czego jeść nie mogę. Nie mam problemu ze zbyt dużą wagą, nie mam zamiaru zbyt dużo schudnąć, ale znów moja mama taki zamiar ma. I takim oto sposobem obie stosujemy się do zasad diety OXY. I takim oto sposobem ja i ona w specjalnie przygotowanym przez OXY kalkulatorze wyszukałyśmy swoją dietę. Ja planuję oczyścić mój organizm, odżywiać się zdrowo i nabrać dużo energii, ona z kolei to samo wraz ze straceniem paru kilogramów. Jak widać z diety OXY może korzystać każdy, zalecenia zostaną dopasowane indywidualnie. 
Dieta OXY to nie tylko specjalnie przygotowane produkty, ale również zdrowe odżywianie. Myślę, że każdy, kto dołoży do tego dawkę ruchu z pewnością będzie zadowolony z efektów. 
Ułożenie odpowiedniego jadłospisu nie jest łatwe, a tak mam możliwość wygenerowania własnego w zależności od moich potrzeb, wagi, wagi docelowej i tego co lubię. 
Dlaczego wybrałam dietę OXY?
Skłamałabym jakbym powiedziała "tak po prostu". Reklamy kuszą... I choć czasem w je nie wierzymy warto sprawdzić wszystko przez pryzmat samego siebie. To wszystko zależy też od tego, że każdy z nas jest inny. Dla jednych coś działa, a dla drugich nie. Mi pomogło. Ale mimo wszystko uważam, że powinniście spróbować sami. Oczywiście w Internecie roi się od zdjęć i postów z efektami. Jak widać nie tylko mi dieta przypadła do gustu. Na Instagramie <klik> zostałam zasypana wieloma pytaniami pod jednym ze zdjęć. Więc jeśli jeszcze macie jakieś to z pewnością możecie pisać do mnie lub w komentarzach. Zawsze mogę się również skontaktować z serwisem OXY. Zapewniam Was, że będziecie zadowolone.
A dzisiaj mam dla Was pierwszy przepis- na OXY shake:
-3 łyżki liofilizowanej żurawiny
-2 łyżki otrąb (pszennych albo owsianych)
-łyżka babki jajowatej
-szklanka kefiru
-ksylitol do smaku
Wszystkie składniki zmiksować.

2 komentarze:

  1. Wygląda przepysznie muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego szejka bym wypila ;) wlasnie o OXY slyszy sie duzo - fajnie u Ciebie przeczytac, ze naprawde to niezla dieta ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia