Red total look.

poniedziałek, 30 października 2017

RED TOTAL LOOK ma mocną pozycję w trendach tego sezonu. Jest to stylizacja, której kolorem przewodnim jest czerwony w różnych odcieniach. Mocna czerwień dla bardziej odważnych, a delikatne, malinowe dla tych mniej- dla takich jak ja. Nie dziwię się, że taka moda króluje jesienią, w końcu to jeden z podstawowych kolorów spadających liści. A nie od dzisiaj wiemy, że natura nas inspiruje, co zresztą widać na sukience z dzisiejszego wpisu. Wtapia się ona w tło i w tą czerwień- wiewiórki, ptaki, gałęzie i mnóstwo zieleni wokół. To tak jakbym ja była lasem, a nie znajdowała się w nim. I tak oto stworzyłam czerwoną stylizację- moja propozycja RED TOTAL LOOK! Dzisiaj króluję sukienka FEMI STORIES (answear) i to właśnie o niej była wcześniej mowa. Bardzo lubię takie ubrania, które w swojej prostocie są urokliwe. Do sukienki dobrałam milutki malinowy sweterek MEDICINE (answear)- to podstawa w jesienne dni. W końcu trzyma się zabezpieczać przed pierwszym, mroźnym wiatrem. Oczywiście nie mogło zabraknąć czerwonej torebki! Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu.
ENJOY!
sukienka- FEMI STORIES (answear) / sweter- MEDICINE (answear) / torebka- ARMANI JEANS (vangraaf) / kolczyki, bransoletka- Ania Kruk <klik> / buty- oleksy / zegarek- Daniel Wellington <klik>

18 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem sesji zdjęciowe :) Widać, że masz talent do modelingu :D Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor torebki mnie urzekł najbardziej :) cudne zdjęcia Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zestawy. Wygladasz naprawde wspaniale w tych kolorach :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sukienka, jest przepiękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała jest ta stylizacja 🔥😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten look jest wspaniały, bardzo mi się podoba 💘❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia jak zawsze świetne ! Super stylizacja ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pasuje do Ciebie ten kolorek ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia iście magiczne! I'm in love <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Look prezentuje się świetnie 💞

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie ci w czerwieni ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja, pasuje Ci ten kolor ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w czerwieni ;** mi niestety nie pasuje... :( pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło Ci to naprawdę przepięknie! Niesamowicie zestawiony, cudny look 😍❤️ Masz naprawdę przepiękne zdjęcia 💞

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka boska sukienka ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia