7 urodziny ANSWEAR! (zimowa stylizacja ALL from ANSWEAR).

poniedziałek, 19 lutego 2018

Hej kochani!
Mamy teraz szczególny czas- 7 urodziny ANSWEAR! Dobrze wiecie, że to strona, przez którą kupuję większość moich ubrań i jak co roku ANSWEAR przygotowało dla Nas mnóstwo niespodzianek i innych atrakcji, które możecie znaleźć pod tym linkiem: <klik>. Główny konkurs polega na złożeniu życzeń marce, a 7 najlepszych zostanie nagrodzonych zestawem ubrań następujących marek: Love Moschino, DKNY, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Desigual, Diesel, Adidas Originals o wartości ok. 1 tys. zł każdy. Dodatkowo na Instagramie: <klik> przygotowali również inne konkursy- rozdawane są różne produkty CODZIENNIE! Śledźcie, a może akurat przypadnie Wam coś do gustu. Oczywiście nie może też zabraknąć rabatów: -25% na nowości, - 15% na przecenione produkty! Korzystajcie i świętujcie razem ze mną. 
A dzisiejsza stylizacja to taki look ALL from  ANSWEAR z damską kurtką Jest w pełni zimowo. Korzystam z tych mroźnych dni ile się da! Poniżej przedstawiam Wam moją wishlistę- najchętniej kupiłabym wszystko! Koniecznie powiedzcie, czy wybralibyście coś z moich propozycji, a może macie wybrane jakieś swoje faworyty?
W tej stylizacji możecie zobaczyć mój drugi hit- buty TImberland, które upolowałam na stronie footway.pl, dawno nie miałam do czynienia z tak profesjonalnym sklepem. Z butów jestem bardzo zadowolona jak i z ekspresowej wysyłki oraz miłego kontaktu ze sprzedawcą :).
all from ANSWEAR (kurtka- <klik> / czapka- <klik> / szalik- <klik> / sweter- <klik>)
buty- footway
WPIS POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z FOOTWAY

12 komentarzy:

  1. Kiedyś częściej tam kupowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurtka i buty! Mega stylizacja i tyle śniegu :) Wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurteczka lubie takie dłuzsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kurtka 💜

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos kiedyś czesciej tam zamaeialam. Teraz bardziej Zalando

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda kurteczka. Bardzo odpowiada mi jej długość i kolor. Widać że dobrze się bawiłaś przygotowując sesję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda kurteczka. Bardzo odpowiada mi jej długość i kolor. Widać że dobrze się bawiłaś przygotowując sesję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jeszcze nigdy nie robiłam tam zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oni maja naprawde dużo fajnych ciuchów! 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Answear i życzę im wszystkiego NAJ!:)
    A zdjęcia są cudne, jak z magazynu!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka zima! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia