Zaxy- czy warto kupić gumowe buty?

niedziela, 13 maja 2018

PRZYPOMINAM O KODZIE RABATOWYM NA AMERICANOUTLET - 30% https://www.americanoutlet.pl/markowa-odziez/

Moje zaskoczenie ostatnich tygodni- buty ZAXY. Uwielbiam nowości, a o wygodnych balerinkach marzyłam naprawdę długo. Mam inne gumowe buty, ale o nich kiedy indziej (może zrobię małe porównanie) i trochę bałam się nad zakupem kolejnych. Lubię jak jest dobrze i niedrogo, a jak niedrogo to stwierdziłam, że zaryzykuję. Zazwyczaj myślimy, że guma zmasakruje nasze nogi. Teraz już wiem, że "guma nie równa się innej gumie". Teraz w mojej kolekcji znalazły się aż cztery pary  ZAXÓW i z pewnością na tylu się nie skończy. Jestem w nich zakochana od pierwszego noszenia! Dopasowują się do mojej nogi idealnie, a zwróćcie uwagę, że mam strasznie szczupłą stopę  w rozmiarze 36. Zawsze mam problem z butami, zwłaszcza na szerokość. Tym razem trafiłam idealnie. Zapytacie pewnie czy noga się poci- raczej nie, a w dodatku niektóre modele wyściełane są materiałem, co sprawia, że są dużo bardziej wygodniejsze. Czemu raczej? Kilka razy mi się zdarzyło, ale myślę, że przy wysokiej temperaturze noga poci się w każdym bucie. Uroczyście stwierdzam ZAXY są wygodne! W KOŃCU znalazłam idealne balerinki i sandałki, zresztą możecie zobaczyć u mnie na Instagramie <klik> częstotliwość ich noszenia, bo pojawiają się w co drugiej stylizacji. Czekacie na kolejne? Ciekawi jakie jeszcze modele wybrałam? Wszystkie są z najnowszej kolekcji! 

+

-bardzo wygodne
-dosyć tanie
-przepięknie pachną
-mają cudowny design

-

-w ciepłe dni może się stopa delikatnie pocić
-trzeba uważać z barwiącymi "stopkami" (ja baleriny noszę na gołą nogę, ale słyszałam o takich przypadkach)
-łatwo się brudzą, w przypadku materiałowej wkładki trudniej je wyczyścić
buty- ZAXY / spodnie- Bershka / torebka- oBag / okulary- Prada (aurum-optics) / zegarek- Daniel Wellington / biżuteria- Ania Kruk / koszula- doselabel  

21 komentarzy:


  1. Ja myślę, ze warto. Są piękne!!!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje buciki są piękne, też mam podobne miętowe ale no name

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie jestem póki co przekonana do tego typu butów, ale może kiedyś odważę się je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam gumowych butów, tzn. jako dziecko pamiętam takie gumowe sandałki, ale balerin gumowych to nie miałam :D Piękny look, bluzka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę przekonać się do takich butów.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiscie nie przepadam za gumowymi butami, ale bardzo mi sie one podobaja u innych. Uwielbiam Twoja torbe i koszule <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very gorgeous style
    I love it the shoes
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są super, ale bluzkę
    https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ to masz szałową ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz. Paski nigdy nie wyjdą z mody! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjecia i piękna koszula ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że gumowe buty to dobry pomysł. Mam dwie pary i bardzo je sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buciki są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są, choć bałabym się, że moje mega delikatne stopy i tak będą obcierać lub odparzać. Moze kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna marzą mi się gumowe buty, ale ciagle mi się wydaje, ze będzie się w nich mocno płacić noga :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedne zaxy na oku slyszalam że są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje zdjęcia! A gumowe buty wydają mi się wygodne, ale niepraktyczne, przynajmniej w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dotychczas miałam tylko Melisski, ale chyba przyjrzę się też tym:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia