Klasyczny set (zaxy na obcasie).

wtorek, 14 sierpnia 2018

Postanowiłam, że nie będę gorsza niż największe celebrytki i w końcu postaram się ubrać ładne i elegancko. Lubię sportowy styl życia- jak sukienki to tylko z trampkami. Płaczę niczym przez sen, że tak rzadko dane mi chodzić w butach na obcasie. Lubię wygodę. Ale te polubiłam. Nie wiedziałam, że obcasy mogą być aż tak wygodne. Jakiś czas temu pisałam Wam o zaxach, że szczególnie je polecam. Tak zaczęłam je uwielbiać, że zaczęłam interesować się innymi parami. I tak wybór padł na obcasy i mały test. Sprawdziły się. Dostały 5 z plusem. Słyszę gdzieś miliony głosów: "ale elegancka z Ciebie kobieta". Coś zupełnie innego, prawda? 
Zawsze marzyło mi się pisanie o ubraniach. Z dnia na dzień przekonuje się jakie to jest trudne. Ile razy muszę Wam przypominać, że o ubraniach pisać nie umiem i na modzie się nie znam... Jestem sobą- chodzę w tym co lubię i dobrze się czuję, a Wam doradzam co warto kupić i jest godne naszej uwagi.
buty- zaxy / spodnie- Bershka / torebka- Tommy HIlfiger (thetags) / sweterek- H&M / okulary- Prada (aurum-optics) / bransoletka- Ania Kruk / zegarek- Daniel Wellington

32 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te Zaxy:) choć pewnie postawiłabym na płaskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. If you desire to obtain much from this paragraph then you
    have to apply these methods to your won website.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey There. I found your blog the use of msn. This is an extremely well written article.
    I will make sure to bookmark it and return to
    learn more of your useful info. Thank you for the post.
    I'll definitely return.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great work! This is the type of info that are meant
    to be shared around the web. Disgrace on the seek engines for now not positioning this
    submit higher! Come on over and talk over with my web site .

    Thank you =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te butki byłyby idealne do mojej kreacji weselnej, a właśnie czegoś szukam ;) piękna ta stylizacja, bardzo takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) zakochałam się w tej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja! Elegancka, gustowna i modna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. This info is invaluable. When can I find out
    more?

    OdpowiedzUsuń
  9. I was able to find good information from your blog posts.

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW! Pięknie kochana wyglądasz,fenomenalna stylizacja. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko rewelacyjne, od butow po okulary. Mega ci w nich do twarzy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie Kochana, a w butach się zakochałam :D Chcę je <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for any other informative web site.
    The place else may I am getting that kind of information written in such
    an ideal way? I've a project that I am simply now operating on, and I have been on the glance out for such info.

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyka zawsze w modzie. Taki styl, kolory są ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Someone essentially help to make significantly articles I'd state.
    That is the very first time I frequented your website page and to this point?

    I surprised with the analysis you made to make this particular post extraordinary.

    Great process!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh my goodness! Impressive article dude! Thanks, However I am going through difficulties with your RSS.
    I don't know the reason why I can't subscribe to it. Is there
    anybody else having similar RSS issues? Anyone who knows the solution can you kindly respond?
    Thanx!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Having read this I thought it was rather enlightening. I
    appreciate you spending some time and effort to put this informative
    article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and commenting.
    But so what, it was still worth it!

    OdpowiedzUsuń
  18. When someone writes an paragraph he/she keeps the idea of a user in his/her
    mind that how a user can know it. So that's why this paragraph is outstdanding.

    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny casualowy zestaw. Według mnie takie stylizacje będą modne tej jesieni. Wpadnij do mnie na sosimply - myślę, że zaciekawią Cię moje propozycje na ten nadchodzący okres.

    OdpowiedzUsuń
  20. O mój Boziu :) Zakochałam się w tych butach! :) Pozdrawiam, Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie. Uwielbiam takie klasyczne połączenia na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny obcas :)) na pewno stabilny

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja bardzo mi się podoba Jest bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealna stylizacja do biura! Śliczne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię taki obcas, bo faktycznie wygodniej się chodzi niż na szpilce, a efekt nadal jest :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna torebka, buty nie w moim stylu. Całość pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te buciki! Taki łososiowy kolorek jest GENIALNY<3
    Ja jak się ubiorę tak elegancko ( a to rzadkość) to wszyscy muszą rzucić mi jakiś komentarz haha..:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiesz, ja w tym roku nawet ani razu sandałków nie ubrałam, choć kupiłam nowe :) Pięne Twoje obcasiki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia