Pudełeczko beGLOSSY Beauty Rituals (październik 2018).

czwartek, 15 listopada 2018

Beauty Rituals- to hasło przewodnie najnowszego pudełeczka beGLOSSY. Dlaczego takie? Moje domysły wynikają z obecnej pory roku- jesieni. Bo komu codzienne wieczorne rytuały nie kojarzą się najbardziej z jesienią? Teraz powinniśmy bardziej o siebie zadbać, dlatego też znalazły się w nim przede wszystkim kosmetyki pielęgnacyjne. A to dlaczego te rytuały powinny odbywać się teraz? Zmiana pogody, coraz mniej słońca i narażenie na suchą skórę poprzez działanie kaloryferów... Jesteś ciekawa co pojawiło się w najnowszym boxie? Zapraszam do przeczytania wpisu!

BIOTANIQUE - Serum naprawcze

Cena: 21,99/25ml - produkt pełnowymiarowy
Ww tym pudełeczku możemy dostać 2 produkty od marki Botanique. Marka pisze, że jest to serum naprawcze, które ma za zadanie zwalczyć oznaki starzenia.

Cellular Water Cream- Energetyzujący krem silnie nawilżający i dodający blasku

Cena:115,00 zł - miniatura
To jeden z produktów marki Esthederm, który mogliśmy znaleźć w pudełeczku w wersji miniaturowej. Jest to marka premium. Miałam już przyjemność używać kosmetyków tej marki. Byłam bardzo zadowolona z nich. Szkoda tylko, że w boxie znalazły się miniaturki kremów, gdyż chętnie wypróbowałabym je w wersji pełnowymiarowej. 


HIMALAYA - Maska Neem Peel-off

Cena: 13,49/75ml - produkt pełnowymiarowy
To antybakteryjna maska, która ma za zadanie oczyszczać skórę, odkażać i działa bardzo dobrze na wszelkie niechciane niedoskonałości. Jest zatem jak najbardziej odpowiednia dla osób borykających się z cerą trądzikową. Ma za zadanie regulować wydzielanie sebum oraz oczyszczać pory. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że po zastosowaniu moja skóra jakby lepiej oddycha. W nazwie możecie znaleźć słówko Neem- to nic innego jak drzewo zwane cudownym drzewem o właściwościach antybakteryjnych.  Duży plus za naturalny składnik. Powiem Wam, że moja mama posiadając skórę dojrzałą i oczywiście bez problemów z trądzikiem sama zaczęła ją stosować- jej oczyszczanie działa cuda! Stosuje ją jak na razie raz- dwa razy w tygodniu. Zobaczę jak efekt będzie się utrzymywał.

HIMALAYA -  Wybielająca pasta do zebów Botanique

Cena: 21,99/150g - miniatura 21g
To kolejny produkt Himalaya. Bardzo lubię tą markę. Mam od nich naprawdę nawet kilka produktów. To miniaturka tym razem- pasta do zębów wybielająca bez fluoru. Oczywiście z punktu widzenia dietetyka brak fluoru to ogromny plus. Miniaturki, które znajdę w pudełeczku zawsze zostawiam na jakieś wyjazdy.

Intensive Hyaluronic Cream- zaawansowany krem intensywnie nawilżający ze skoncentrowanym kwasem hialuronowym

Cena: 269zł/50ml - miniatura
To drugi produkt Instytutu Esthederm, który znalazłam w mojej wersji pudełeczka beGLOSSY. Kosmetyki osobiście miałam już przyjemność testować i z pewnością są warte swojej ceny. Jestem z nich bardzo zadowolona. Działają dokładnie tak, jak mówi producent. Ten krem przypadł do mojego gustu.

ILU - Gąbka do makijażu Olive Cut Makeup Sponge

Cena: 19zł/szt
Kolejna rzecz to gąbeczka do makijażu marki ILU. Marka jest przeze mnie nie znana, to moje kolejne odkrycie dzięki beGLOSSY. Gąbeczka posiada 5 wersji kolorystycznych, w pudełkach beGLOSSY znalazły się zamiennie dwie- fioletowa i różowa. W moje ręce wpadła ta różowa.

BIOTANIQUE - Naturalny krem odżywczy

Cena: 9zł/150ml - produkt pełnowymiarowy
Krem ma zapewnić długotrwałe i dogłębne nawilżenie oraz ochronę. Nawilżenie, nawilżanie i jeszcze raz nawilżenie! Ma łagodzić podrażnienia i chronić przed przesuszeniem. Czyż nie idealny produkt na jesień? Może być stosowany na twarz, ciało i miejsca skłonne do przesuszeń, np. łokcie. Średnio ufam kremom "do wszystkiego". Nie zawsze takie się u mnie sprawdzają. Wielki plus za dość krótki termin ważności- to znaczy, że ma bardzo dobry skład. 

To już wszystko co znalazłam w pudełeczku beGLOSSY Beuty Rituals. Jestem ciekawa Waszej opini co sądzicie o kosmetykach, które tym razem mogliśmy tam znaleźć. Pudełeczka  możecie zakupić w cenie 39zł- 49zł.

15 komentarzy:

  1. Naprawdę przyjemne pudełko. Byłabym zadowolona z niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a topic that's close to my heart... Many thanks!
    Exactly where are your contact details though?

    OdpowiedzUsuń
  3. This paragraph will assist the internet users for building up new
    blog or even a weblog from start to end.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi there! This is kind of off topic but I need some help
    from an established blog. Is it very difficult to set up
    your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty
    quick. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you have any points
    or suggestions? Thank you

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnificent web site. Lots of useful information here.

    I'm sending it to some pals ans additionally sharing in delicious.
    And of course, thank you on your effort!

    OdpowiedzUsuń
  6. Incredible points. Great arguments. Keep up the great effort.

    OdpowiedzUsuń
  7. It's genuinely very difficult in this busy life to listen news on Television, so I only
    use the web for that reason, and get the most recent information.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis, pudełeczko mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna zawartość, ah już dawno nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia