Pudełeczko beGLOSSY Good Vibes Only. (LIPIEC 2019)

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Jesteście ciekawi co znalazło się w najnowszym pudełeczku beGLOSSY Good Vibes Only? Tym razem znalazło się w nim aż 6 pełnowymiarowych kosmetyków. Jesteście ciekawi jakich? Wszystko przeczytacie w dzisiejszym wpisie.
Wpis został zaktualizowany o krótkie recenzje kosmetyków, które udało mi się przetestować. Mówiłam Wam, że za to kocham beGLOSSY - za tą uniwersalność!

 AUSSIE - Scent - Sational Conditioning Mist SHINE

Cena: 28,99zł/95ml - produkt pełnowymiarowy

Bardzo lubię tego typu odżywki. Tym bardziej, że bardzo lubię dbać o moje włosy. Markę AUSSIE właśnie poznałam dzięki beGLOSSY i tym samym marka ta trafiła do moich ulubieńców. Uwielbiam kolekcjonować ich produkty. Odżywka ta ma za zadanie nadać włosom blasku. Oprócz tego ma piękny zapach. Jest on bardzo intensywny i utrzymuje się cały dzień. To taka piękna mgiełka we włosach.

 BEAUTY LOOK - pędzel do kremów BB Black Onyx 3D

Cena: 13,99szt. - produkt pełnowymiarowy

Kolejną rzeczą jest pędzel do makijażu. Ja używam pędzli praktycznie każdego dnia po kilka na raz dlatego bardzo się z niego cieszę. Do mnie trafiła wersja do nakładania BB i płynnych podkładów. Oprócz tego można było dostać pędzel po pudru, do konturowania i do różu, do konturowania na sucho, do cieni elementarny, do cieni - kuleczka do rozcierania. Ten pędzel, który znalazł się w moim pudełeczku wygląda bardzo ciekawie.

 TOŁPA - Dermo face, Sebio, Maska - Peeling - Żel 4w1 korygująca niedoskonałości

Cena: 7,99/2x6ml - produkt pełnowymiarowy

Kolejny produkt to 4 - funkcyjna maska. Łączy w sobie peeling mechaniczny i enzymatyczny, maskę ściągającą i żel do mycia twarzy. Ma za zadanie odblokować pory i zapobiegać powstawaniu zaskórników. Oprócz tego świetnie reguluje wydzielanie sebum. Zauważyłam to sama na sobie. Idealnie złagodziła również wszystkie podrażnienia. Oprócz tego ostatnio czytałam o tym, że niestety beGLOSSY wprowadziło nas w błąd i dano ten produkt w mniejszej pojemności niż obiecana.

 L'OREAL - COLORISTA Washout 

Cena: 28,99/80ml - produkt pełnowymiarowy

Kolejny kosmetyk jest bardzo ciekawy, chociaż wiem, że na pewno każdy go nie zużyje. Ja na pewno musiałabym się odważyć. Jest to produkt do koloryzacji od Loreal'a. W moim posiadaniu znalazł się pastelowy róż. Nigdy nie miałam do czynienia z taką szaloną koloryzacją. Choć raz zafarbowałam sobie włosy bibułą do włosów w dzieciństwie hah! 

NATURE BOX - Żel pod prysznic Makadamia


Cena: 16,99zł/385ml - produkt pełnowymiarowy

Ostatnim kosmetykiem jest żel pod prysznic ze 100% tłoczonym na zimno olejem makadamia. Oprócz tego można było dostać wersję MORELA lub GRANAT. Produkt ten jest bez parabenów i sztucznych barwników, a 91% składników jest pochodzenia naturalnego. Ph jest naturalne dla skóry. Uwaga! Nawet opakowanie zostało wykonane w 25% z recyklingu. Od razu go otwarłam i muszę przyznać, że ma też obłędny zapach!
Podsumowując beGLOSSY Good Vibes Only jest warte około 106zł. Jest więc co dość fajne pudełko. Kupić je możecie na oficjalnej stronie beGLOSSY klikając w nazwę. Nie jest to nic trudnego. Jego cena to 39 - 49zł w zależności od tego jaką wybierzemy subskrypcję. Bardzo dużo rzeczy zaciekawiło mnie z tego pudełka. Jestem na przykład bardzo ciekawa pędzla, ponieważ używam podobne na co dzień. 

2 komentarze:

  1. Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar
    one and i was just curious if you get a lot of spam
    responses? If so how do you stop it, any plugin or anything you can suggest?
    I get so much lately it's driving me mad so any support is very much appreciated.

    OdpowiedzUsuń
  2. A wypróbowałaś już Coloristę? Ja kiedyś miałam z nią do czynienia i efekt był ZEROWY. Jestem ciekawa więc, czy u Ciebie to zadziałało.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia