Moje dziecko ! .

poniedziałek, 23 lipca 2012

Jak i mogłabym nazwać tego posta: Marzenie się spełniło!.
Bardzo długi okres czasu zbierałam na lustrzankę, od czasu stworzenia tego bloga. Bardzo się cieszę, że wreszcie udało mi się uzbierać i kupić. Posiadam lustrzankę cyfrową NIKON D5100. Kupiłam ją za 2389zł w komplecie z body był obiektyw 18-55. Teraz będę zbierała na następne obiektywy, aby móc kombinować z makro itd., ale na samym początku muszę w pełni starać się korzystać z rożnych opcji, które oferuje ten aparat.

sukienka- Sheinside.com
Zdjęcia powyżej robione są poprzednim aparatem. 
Obecnie przebywam teraz w Chorwacji wraz z moim niemowlaczkiem, więc czekajcie na WIELE zdjęć :D. 
A oto moje pierwsze trzy zdjęcia : 

43 komentarze:

  1. Ja już Ciebie obserwuję od dawna :) Gratulacje zakupu świetnego aparatu :)

    Powodzenia w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikony są świetne :) Miłej i owocnej nauki!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny aparat ! Dużo o nim słyszałam, jednak niestety, obecnie nie stać mnie na niego .

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie :) ja sobie jeszcze poczekam z 4 lata zanim kupię lustrzankę ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. typowe - wypasiona lustrzanka i jedyne do czego jest wykorzystywana - focia do lustra, którą można spokojnie zrobić nawet aparatem w telefonie :D
    sama lustrzanka to nie wszyztsko, to człowiek robi zdjęcie, a nie aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że nie jest tylko wykorzystywana do zdjęć w lustrze, ale sprawdzałam ją i wypróbowałam kilka zdjęć, chciałam pokazać, jak robi zdjęcia.

      Usuń
    2. wypróbuj w ogrodzie;)

      Usuń
    3. Popieram M.Ortycja. I to jest niesprawiedliwe, bo Ci co naprawdę potrzebują lustrzanki bo interesują się fotografią to jej nie maja a tacy którzy chcą ją tylko aby się chwalić i poszpanować mają..pozdro

      Usuń
    4. Taa... Może jeszcze mam komuś, kogo na nią nie stać oddać moją lustrzankę, a mnie na nią stać i jej posiadać nie mogę.
      Chwalić to się chwalę, bo dla mnie to wielka radość i satysfakcja.
      Jeśli chodzi o interesowanie się fotografia to wątpię, że aż tak mnie znasz i nie wiesz, co tak naprawdę lubię. Po każdym wyjeździe przyjeżdżam z kilkoma tysiącami zdjęć. TO JEST MOJA PASJA.

      Usuń
    5. HHAHAHAHAHA ostatnie zdanie mnie rozbawiło.. twoja pasja?! nie widzę jakiekolwiek pasji włożonych w Twoje zdjęcia chodź by nawet Twoich outfitów.. masz strasznie niedbałe zdjęcia, prześwietlone, albo za ciemne, krzywe kadry i bóg wie co.. błagam, nie mów, że to twoja pasja bo tylko rozśmieszasz znawców fotografii..
      PS. chyba nie zrozumiałaś mojego komentarza.. to, że Ty ją masz nie zależy czy Cię stać czy nie.. po prostu masz bo jesteś rozkapryszona i rozpieszczona i jak większość osób coś ma - ty też musisz mieć. Wgl teraz panuje chora moda na lustrzanki.. co mnie strasznie wkurwia za przeproszeniem;)

      Usuń
    6. Bardzo się cieszę, że udało mi się Cię rozśmieszyć :D. Tak, to jest moja pasja. A czy ja mam milion rąk i czy to ja sama sobie robię zdjęcia? OTÓŻ NIE! Zdjęcia robi mi ktoś, kto niekoniecznie to wielbi. Raczej nie pokazywałam zdjęć mojego autorstwa, więc nawet wgl nie wiesz jakie robię, a się wypowiadasz. Jak interesuje mnie fotografia nie muszę być znawczynią, jak i wiele ludzi posiada takie aparaty.
      Rozkapryszona i rozpieszczona ? A wiesz kto sobie kupił ta lustrzankę? Ja sama, co prawda tata mi dołożył kilka zł, ale na cała resztę zapracowałam sobie ja sama, a to nie było takie łatwe 14-latce zarobić 2000zł. Nie powinno Cie to obchodzić, czy ktoś posiada taki aparat, a ktoś nie, bo to tylko jego osobista sprawa. Nie wiem co Cię tak napadło ... Z******* ...

      Usuń
    7. właśnie widzę Twojego autorstwa zdjęcia-słit w lustrze.. no błagam, masz dobre lustro i tylko po to go kupiłaś, żeby robić zdjęcia w lusterku? hahaha... zgadzam się z anonimem powyżej, przyjmij krytykę chociaż raz a nie uważaj się za najmądrzejszą na świecie, bo talentu do zdjęć nie widzę......

      Usuń
    8. O jejciu! Robisz tylko niepotrzebny problem, jak Ci się nudzi to wymyśl jakieś kreatywne zajęcie. To jest jedno zdjęcie w lustrze, które wstawiłam na tego bloga i robisz afere. Jak dostałam ten aparat to latałam i robiłam zdjęcia, czy tu, czy tam.. Nie widzisz, że pokazałam tam wiele innych zdjęć? KRYTYKA? To jest bezczelność! Przyjmuję krytykę, a nie wyśmiewanie osób poniżej poziomu. Pasja nie musi od razu oznaczać- talent.

      Usuń
  6. Dobry wybór, będziesz zadowolona :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratuyluję nowego dziecka :* Mam nadzieję, że daje ci mnóstwo zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje kochana :)
    oczywiscie, ze czekam na zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację !!! Jest przepiękny ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. no, skoro tak twierdzisz, to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w kontynuowaniu pasji ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. tez chce sobei kupic lustrzanke ale ciągle szkod ami kasy moze jakoś w przyszłości ;)
    poza tym jestes bardzo ładna i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog zapraszam bloga : http://inspiration-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aparat na pewno się przysłuży:):):) fajne samodzielne zdjęcie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też się cieszyłam jak dostałam aparat, tez mam nikona ;p ^^
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ja też chcę lustrzankę. Zapraszam do mnie koorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oo gratulacje! :)
    ja również bardzo chciałabym posiadać lustrzankę! ;)

    super zdjęcia :)

    Pozdrawiam, Daria :)

    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, że masz lustrzankę, ale 3 zdjęcie mogłaś usunąć bo wstyd robić zdjęcie w lustrze, takim aparatem i na dodatek rozmazane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację- usunęłam. W przedpokoju mam strasznie słabe światło ;/.

      Usuń
  19. wspaniale.
    korzystaj ile się da, fotografia to cudowna pasja :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę!! Mam nadzieję, ze długo ci przysłuży i że zostaniesz świetnym chociażby amatorskim fotografem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję nowego dziecka :P

    OdpowiedzUsuń
  22. I tak zdjęcia ładnie wychodziły ;) Ale teraz to dopiero będzie impreza ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też marzę o takim cudeńku! ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zbieg okoliczności - dwa tygodnie kupiłam dokładnie ten aparat z takim obiektywem :) Oj też długo zbierałam na niego! Dopiero się uczę i go poznaję, ale już pokochałam!

    OdpowiedzUsuń
  25. mega zazdroszczę <3
    wykorzystaj jego możliwośći w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia