Maxi.

środa, 22 sierpnia 2012



Dziś możecie u mnie zobaczyć sukienkę maxi. Posiadam tylko jedną, mam nadzieję, że w mojej szafie pojawi się ich więcej. Marzę o jednokolorowej, najlepiej w pastelowym odcieniu, widziałyście gdzieś taką? A może spódniczkę?
 Sukienka jest bardzo kolorowa, dlatego postawiłam na dodatki w minimalnym stylu (jak dla mnie), może dwie jednakowe bransoletki w różnych kolorach uważacie, że przepychają.
Raz na rok, w wakacyjnym okresie w Chorwacji panują silne, chłodne wiatry- bora , które "miotają" wszystko, akurat ja trafiłam na taki okres kilku dni., choć nie przeraziło mnie to, bo przynajmniej nie umierałam z duchoty.  Dziś zestaw z ten właśnie pory, kiedy musiałam się jak najwięcej pozakrywać, aby "powiewany" piasek, kamienie nie uderzały o moje nogi, co jest dużym bólem. Było nawet takie miejsce, gdzie w miejscu nie można było ustać, bo wiatr tak cię spychał!!
Zostawiam WAS z zestawem :*. 

sukienka- Trendy 4 Ever | sweter- Camaieu | buty- Deichman | bransoeltki- no name 

 

41 komentarzy:

  1. tak te wiatry są bardzo silne (sama mogłam się o tym przekonać) nazywają się bora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :)
    a w jakiej miejscowości robiono te zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione na wyspie Pag w miejscowości Pag (CHORWACJA) :).

      Usuń
  3. śliczna :) ja jednak nie przepadam za takimi . wolę 'zwykłe' lub asymetryczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na sukienkę maxi, ale raczej taką naprawdę maaaxiii. :) Wolałabym żeby plątała mi się między stopami, niż kończyła razem z kostką, bo nie pasuje mi takie rozwiązanie.

    Pozdrawiam. :)

    P.S. Zazdroszczę widoków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest długa, ale sobie ją podwinęłam, przeszkadzała mi na kilometry chodzenia :).

      Usuń
  5. Jesteś bardzo ładna, pozazdrościć ;) Zapraszam też do mnie! ;> http://brenndy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja. w szczególności podoba mi się połączenie tego sweterka z sukienką <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie posiadam takiej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też w tamtym roku trafiłam na potężny wiatr. Oooj, namioty Nam uciekały, a konkretnie to niektórym namioty wzbijały się w powietrze jak startujące statki kosmiczne! :) To była adrenalina, uciekanie z kempingów i ucieczka przede wszystkim przed szalejącym wiatrem i zimnym morzem. I.. Borą! Pamiętam, że woda w morzu była zimniejsza niż w Naszym Bałtyku.
    Masz przepiekną sukienkę, strasznie mi się podoba! :)

    Po Twojej wypowiedzi na moim blogu powinny być fanfary i BRAWA DLA CZYTELNIKÓW! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze ma się jakieś wspomnienia ;p. U mnie morze było cieplutkie, ale to może dlatego, że byłam w zatoce, a nie na otwartym morzu :).

      Usuń
  9. idealnie się wpasowałaś w taki boho klimat z tymi przewiązaniami i maxi :) na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie kolor sweterka nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Maxi musiała być idealna w taką pogodę :) Pamiętam takie wiatry z niektórych wakacji, kiedy miotło piaskiem i kamykami po łydkach - oj, to boli! :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nie skomentuje tych bransoletek ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie rozumiem po co komentujesz :).

      Usuń
    2. by wyrazić swoją opinie jako twoja czytelniczka xdd

      Usuń
    3. Rozumiem jakby to była jeszcze opinia :). Sama napisałaś, że nie skomentujesz, a komentujesz. Ten komentarz nie ma sensu :).

      Usuń
    4. myślisz że to od razu hejt? rusz głową a zobaczysz że ten komentarz ma sens xd

      Usuń
    5. Nie, oczywiście, że tak nie myślę :). Wole konkretne komentarze, bo ten komentarz jest dwuznaczny :).

      Usuń
  13. Kurczę, jak kolorowo :)! Wyglądasz naprawdę słodko w tych barwach Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ostatnim zdjęciu sukienka wygląda mega !. ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. POMOŻECIE MI ? WYSTARCZY SIĘ ZAREJESTROWAĆ :)

    shinybox.pl/?ref=30bd715 / http://shinybox.pl/?ref=7e6d50e

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam Maxi i właśnie takie do ziemi ;) Krótsze też mam, ale wolę te dłuuugie ;)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć! Zapraszam na rozdanie! Do wygrania doładowanie do wybranej sieci za 10 złotych!!

    http://lavieauchocolat.blogspot.com/2012/08/rozdanie.html

    PS: super blog! <3 Piękne widoki jak i sukienka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczna maxi:)

    zapraszam do siebie na KONKURS;) do wygrania dowolna para butów;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne miejsce na zdjęcia :)
    buziaki i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Marysiu przepiękna ta Twoja MAXI !! Jestem pod ciągłym wrażeniem tej długości! Dobrze, że się przekonałam do niej :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia