Łup z maminej szafy.

środa, 27 lutego 2013

Na luzie. To świetne określenie mojego dzisiejszego zestawu (zdjęcia wygrzebane ze starych folderów). Podoba mi się w nim ta swoboda jego tworzenia. Marynarko-kurtka to łup z szafy mojej mamy, który przygarnęłam na zawsze i na wieki wieków, jest jasna, sztruksowa, a przede wszystkim oryginalna- coś czego szukałam, troszkę za duża, ale uważam, że to m.in. dodaje jej uroku. Proste, wygodne buty, kwiatowa koszula, zwykłe jeansy i musztardowe dodatki dają ciekawy efekt.
 kurtka, torebka- no name | koszula- House | komin- DIY | zegarek- alefarcik | pierścionek- jubileo | spodnie- TallyWeijl | buty- yeswalker

50 komentarzy:

  1. tak i ty niby nie chcesz miec duzo banerow i reklam tak ? a po lewej stronie ile tego masz ? a co to niby nie jest reklama ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jest. Ale, jak sama napisałaś DUŻO. Nie zawalam mojego bloga byle czym :D.

      Usuń
  2. Fajna ta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kompozycja kolorystyczna.Prostota z wyrazistą żółcią.
    Super!!
    Dużo słońca:)
    Best Dressed Poland

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka zdecydowanie dodaje Ci uroku:) Pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owiele lepiej niż ostatnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle świetnie :) Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajniutko, komin i torebka mają piękny kolor :) bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czasem pożyczam od mamy ubrania, ale w moim przypadku są one za krótkie, ponieważ mama jest o 7cm niższa ;)).

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie :D
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny łup z maminej szafy :) ja ostatnio też się taki zetknęłam :) niedługo na blogu ponieważ dopiero stylizacja tworzy się w mojej głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek mnie zachwycił! Taki szczegół, a jaki znaczący ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś baaaardzo fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba komin i torebka :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, wiosenny już zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że z zazdrością oglądałam Twoją marynarkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka i komin - śliczny musztardowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw, masz świetne buty i reszta też okej :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw, bardzo pasuje ta za duża kurtka. I ta biżuteria, pierścionki ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna jesteś *.*
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha ktos cie nie lubi !!
    http://angelikasplace.blogspot.com/2013/02/pogaduchy-przy-sodkosciach.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenie :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ta stylizacja, przypomina powoli wczesną wiosnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W jakim programie przerabiasz zdjęcia???

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw, sama chętnie bym się tak ubrała;) koszula ma przepiękny wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz uroczą urodę :)
    A zestaw super :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega! Bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie wyglądasz, i fajną masz biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bosko wyglądasz ! *o*

    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  29. masz 14lat? jeju nie wyglądasz! ;o jesteś śliczna! super stylizacja:* dodaję Twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierścień boski !

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka śliczna, nie wierzę, że masz 14 lat *.*
    świetny blog, obserwuję :*

    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia