Moje cudeńka.

piątek, 1 marca 2013

Śnieg i kałuże zniknęły błyskawicznie. Jeszcze kilka dni temu ta masa śniegu i chlapy, nie dało się nigdzie przejść, a teraz co trochę pokropi i na razie mamy spokój, czuję wiosnę!!
W dzisiejszej stylizacji główną rolę (jak zwykle) pełni biżuteria zielonegokota. To wraz z nią zaczęłam początki mojego blogowania i zawsze ze mną była, mam do niej OGROMNY sentyment. Kontakt z tą firmą zawsze przebiegał w pozytywny sposób, więc jak najbardziej polecam. Zobaczcie sobie na stronę sklepu, zobaczycie tam wiele perełek *.*. Co do trwałości biżuterii i wykonania to nigdy nie miałam zastrzeżeń. Raz pierścionek oderwał mi się od tego 'kółeczka', ale bez problemu dało się to naprawić (przyznam się bez bicia, że dopiero wczoraj to naprawiłam, bo nigdy nie miałam czasu). Choć ze mną dana rzecz przetrwała wiele miesięcy to i tak dziwne, a pozostała biżuteria jak nowa, wgl nie zmienia koloru jak to często przy niektórych rzeczach się dzieje.
płaszcz- no name | torebka, sweter- Reserved | pierścionek, korale- zielonykot | komin- DIY | buty- renee | legginsy- Primark | spódniczka- Camaieu

52 komentarze:

  1. cudne buty i torebka. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny pierścionek :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi najbardziej do gustu przypadły dodatki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuć już wiosnę w Twoim poście. Przepiękny pierścionek.

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny zestaw! Bizuteria rewelacyjna - szczegolnie pierscien, uwielbiam takie.. Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciu profilowym masz wyraźnie brązowe włosy a na tym są blond ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są straszne zależne od pogody i pory roku (jasne włosy mam po lecie, czyli zdjęcia powyżej, na profilowym mam zimą), poza tym były farbowane, powyżej widać odrosty :D.

      Usuń
    2. Ja też latem mam jaśniejsze (przez słońce), a zimą mi ciemnieją :)
      Zamierzam sobie rozjaśnić niedługo włosy płukanką z cytryny, bo teraz jakiś smutny mam kolor :P
      Tylko musi się ciepło zrobić, żebym mogła wyjść na słońce w mokrych włosach (chyba sobie jeszcze trochę poczekam...)

      PS: Strasznie przypominasz mi moją koleżankę z liceum, z którą chodziłam do klasy ;)

      Usuń
    3. Z tego wszystkiego zapomniałam o najważniejszym!
      Świetna torba, uwielbiam wszelkie brązy! :)

      Usuń
    4. A ja znów każdego dnia mam inne, nie lubię ich ;p.

      Usuń
  7. ślicznie wyglądasz :)
    viiann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. komin fajnie ożywia zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. arr ubóstwiam twoje stylizacje ! *.* :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszłaś pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie rozwija się Twój blog :) Piękną masz torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kolor komina :) nigdy nie lubiłam musztardowego, a jakoś ostatnio się do niego przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie ^^
    Ładna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to uwielbiam Twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasiasty sweterek i komin bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śnieg i woda ZNIKNĘLI??????????

    A może jednak ZNIKNĘŁY? No chyba, że śnieg i woda to twoi kumple...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moi kumple ;p.
      Teraz zdanie jest poprawne, dzięki za poprawkę :D.

      Usuń
  18. Świetny post !! Moja koleżanka poleciła mi tego bloga i od tamtej pory codziennie na niego wchodzę ^ ^
    ----------------------------------
    komentuję , obserwuję , odwdzięczysz się ?

    http://madleniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jejuuu to pogratulować urody! :))) ładnie wyglądasz:* super stylizacjaa ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Dałaś mi pomysł, w jakiej innej kombinacji mogę nosić ten sweter, gdyż mam taki sam w swojej szafie ;-)).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo postaram się stworzyć coś nowego :D.

      Usuń
  21. sliczne nozki ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz z początku jak tu weszłam myślałam , że masz z 18 lat ale potem patrzę i 14 *_* Ale może po prostu wyszłaś tak na zdjęciach :) Ja również kocham biżuterię ;> Ale wolę bransoletki od naszyjników.
    Pozdrawiam i obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi mi to wiele osób, może po prostu mam taką urodę, teraz mi dobrze, ale później.. ;p.

      Usuń
  23. Ja rowniez lubie Zielonego Kota, to dobra firma :) fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie ;3

    nutellaaneciok.blogspot.com/ Zapraszam *__*

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię połączenia rozkloszowanych sukienek/spódniczek i płaszczy, nawet bardzo. Zarówno sama na sobie, jak i na innych! Dobre zastosowanie z kominem, wyrównuje ciężkość ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Żółty komin rozweselił całą stylizacje:)pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ślicznie <3
    Chce taką torebkę i buty. U mnie wiosna pełną parą, słoneczko świeci, po śniegu ani śladu aż chce się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  28. okropne korale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno je dobrać do reszty, ale mi się podobają :D.

      Usuń
  29. Cudny zestaw i jaka piękna ;o

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia