My favourite dress.

wtorek, 26 kwietnia 2016

Rzadko komentuję to, co mam na sobie. Żyjemy w świecie, gdzie nowe ubrania nie są tak szokujące jak w PRL-u. Pójście do sklepu i zapłacenie w kasie gotówką po czym dostanie do ręki ślicznej reklamóweczki nie jest czymś niezapominanym i rzadko spotykanym. Dziś jednak przedstawiam Wam moją ulubioną sukienkę, której chętnie nawet bym nie zdejmowała. Nigdy nie lubiłam sukienek i spódnic do kolan. W ostatnim czasie totalnie mi się to odmieniło. Jeszcze niedawno założenie długiej kiecy i okularów równało się z podupadłym gustem. A jednak jak człowiek może się mylić... A może się nie myliłam? Może po prostu się zmieniam... O ubraniach pisać nie lubię i nie potrafię. Możecie myśleć, że jestem monotematyczna, ale naprawdę ciężko mi się rozstać z niektórymi tematami. Na przykład z tym, jak bardzo kocham lato i jak bardzo się cieszę, że mogłam schować do szafy zimowe płaszcze! Codziennie przez okno obserwuję, jak małymi kroczkami przychodzi serwując pierwsze liście i kwitnące kwiaty. Nigdy nie umiem się z nim rozstać. Ono chyba ze mną też, bo nigdy nie odchodzi na zawsze...
płaszcz, szalik- lovelywholesale | sukienka- Reserved | torebka- www.kolorowy-sklep.pl | buty- New Balance (schaffashoes) | okulary- kodano | bransoletki- modotikon, NominaionItaly | zegarek- DanielWellington  | pierścionek- pamiątka po babci | rajstopy- Gatta

32 komentarze:

  1. Piękna chusta :) Świetna stylizacja :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zdjęcia! I cudna torba! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię, że tak lubisz tę sukienkę bo wygląda na wygodną, a przy tym jest bardzo ładna. Świetna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się sukienki w stylizacjach, jednak ja sama ich nie noszę... ciężko jest mi się przełamać i na co dzień zakładać sukienki czy chociażby spódniczki... od zawsze jestem w spodniach, jedna czasami latem skuszę się na odrobinę kobiecości ;) super zestawik! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kurczę zupełnie odwrotnie! Lubię wszystko to, co dozwolone tylko u kobiet- makijaż i sukienki! :p

      Usuń
  5. Jak pięknie :) Torebka jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO FAJNE JAKOŚCIOWO ZDJĘCIA I SUKIENKA FAJNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie zestawienie kolorów..

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka bardzo ładna!
    Na taką chłodną wiosnę jak ta nasza za oknem wprost idealna!

    no i klimat zdjęć - <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna całość! śliczna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sukienka! Bardzo podoba mi się całe zestawienie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, ale piękne zdjęcia! Dodatkowo bardzo cieszę się, że przekonałaś się do takich sukienek, bo wyglądasz w nich naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoja dbałość o detale.
    Wszystko "zapięte na ostatni guzik"
    Płaszczyk w połączeniu z szalikiem - rewelacja.
    Bardzo lubię do Ciebie kochana zaglądać :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Detale najlepsze ❤️. Potrafią najprostszą stylizację przerobić w oryginalną.

      Usuń
  13. Jestem pod ogromnym wrazeniem Twojej stylizacji, jak do tej pory chyba jest... najlepsza ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja chociaż taka szara :)
    Szarości są zawsze eleganckie a tu na dodatek jeszcze wygoda.

    Magdalena Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej garderobie dominują głownie szarości :). Dziękuje bardzo :*

      Usuń
  15. Takie sukienki jak ta sa najlepsze, zawsze do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna sceneria, miło mi się ogląda takie zdjęcia. Stylizacja również piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka podoba mi się najbardziej! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mnie tu dawno nie było :(
    Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Piękne ujęcia wiosny, aż chce się żyć :)
    Pozdrawiamy,
    Mr&MrChanel/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja i naprawdę śliczne zdjęcia. Tylko więcej uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się to, że przełamałaś elegancki zestaw sportowymi butami :)Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie połączenie to w 100% mój styl ❤️❤️❤️

      Usuń
  22. Cudownie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja :) Sukienka idealnie o Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia