Jak się spakować, żeby nie zwariować?

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Czy w najbliższym czasie planujecie jakiś kilkudnowy wyjazd?  A może wybieracie się na jakąś dłuższą podróż? W końcu są wakacje! Ja w tym roku w lipcu i sierpniu jestem cały czas w podróży i zajmuje się często przepakowywaniem, a często i nawet nie jestem w stanie zdążyć tego zrobić. Do swojej walizki wrzucamy wiele potrzebnych nam przedmiotów. Czy zabieracie często dużo tych niepotrzebnych? Sama targałam nie raz wielki bagaż z czego większość rzeczy po prostu nie używałam. Albo odrotnie- często zdarzyło mi się, że o czymś zapomniałam i póżniej przez cały wyjazd żałowałam, że tego nie mam. Kiedyś miałam wiele rzeczy, które uwielbiałam, ale było tyle kolorów, wzoów i faktur, że trudno mi ułożyć jakikoliek pasujący do siebie zestaw.
WIĘC JAK SIĘ SPAKOWAĆ, ŻEBY NIE ZARIOWAĆ?
Najważniejszą sprawą jest odpoiednia torba, która będzie poręczna i zmieści wszystkie nasze perełki. Ja swoją z monnari znalazłam na stronie www.kolorowy-sklep.pl. Koniecznie przemyślcie co spakujecie na dany wyjazd. To duża różnica gdzie jedziemy, na ile jedziemy i o jakiej porze roku. Kilka dni cześniej wszystko wypierzcie i starajacie się nie chodzić w tym co planujecie ze sobą zabrać. Spakujcie się kilka dni wcześniej i  jak coś się przypmni można dopakowyać. Jeśli chodzi o to jakie dokładnie ciuchy biorę to zawsze wcześniej kompletuję różne zestawy. Ten sposób posiada wiele plusów: +nie zabieram za dużo ubrań, +mam mniej więcej zaplanowane co ubiorę na dany dzień, +oszczędzam miejsce na koszt książek, +praktycznie nigdy o niczym nie zapominam. Kiedyś bezmyślnie rzucałam wszystko co miałam pod ręką. To naprawdę nie był dobry sposób. Kiedy kompletnie nie macie pomysłu co zabrać inspiracje można znaleźć w internecie. Mi z pomocą zawsze służy Pinterest: <klik>. Zazyczaj ubrania, które ze sobą zabieram są w stonowanych kolorach- biel, czerń i szarość. Ewentualnie delikatne odcienie brązu. Kiedy postawimy na taką paletę będziemy pewni, że wszystko będzie do siebie pasowało. Nie możemy też zapomnieć o dodatkach!  W tym przypadku postawcie na totalny minimalizm.
Oczywiście nie możemy zapomnieć o innych, niezbędnych przedmiotach. Ale o tym w innym czasie. Mam nadzieję, że dzięki mnie przestaniecie wariować w gorączce przedporóżowej.
torebka- monnari (www.kolorowy-sklep.pl) / buty- Adidas (szch.pl) / okulary- Santino (kodano) / zegarek- Daniel Wellington / pomadki- PUPA / biustonosz- no name / biżuteria- Ania Kruk, Apart / sukienka- bonprix

24 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i bardzo fajny post!
    Nowy wygląd bloga na duży plus !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba kochana <3.

      Usuń
  2. Świetny post i bardzo na czasie :) mi zawsze pakowanie przychodzi z trudem i zostawiam to na ostatnią chwilę, a później zazwyczaj czegoś zapomnę spakować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też tak zawsze miałam. Dlatego teraz się sprężyłam i pokazuję to, co sama zauważyłam w ostatnim czasie hihi :).

      Usuń
  3. W Twoim stylu pakowanie to klasa ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zawsze kompletuje zestawy przed wyjazdem
    bardzo fajny wpis
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nigdzie dalej sie nie wybieram... :P genialna masz torbe ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne porady, przydadzą się na planowany wyjazd we wrześniu kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uważam aby podkład, puder i bronzer to tona tapety :) + podkreślone brwi, pomalowane rzęsy oraz kreska na powiecie mianowały mnie królowa tapety :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałam Cię "królową tapety" :). Choć masz rację mogłam użyć coś w stylu- makijaż. Ah taka ze mnie gapa :p.

      Usuń
    2. Bardz fajny blog. Jestem początkującą na blogu. Staram się spełnić w tym co lubię. Mam nadzieje, ze pomożesz : ideaforbears.blogspot.com☺

      Usuń
    3. Zaraz wejdę i zerknę :). Jak coś będziesz potrzebowała- pewnie, że pomogę!

      Usuń
  8. Niedługo czeka mnie 12 godzinna podróż i nie ominie mnie pakowanie się, ale nigdy nie miałam z tym problemów ;p) zawsze intuicyjnie wybieram najpotrzebniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam za sobą 16-godzinną. I jeszcze 5 takich do końca sierpnia mnie czeka :(.

      Usuń
  9. Ja pakowanie lubię, chociaż zawsze towarzyszy mi uczucie, że czegoś zapomnę. Na szczęście nigdy mi się to nie zdarzyło :) Bardzo ładny design, ale troszkę mi się nie podoba czcionka w poście, poprzednia była dużo lepsza według mnie :)
    www.minimalism-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę. Na pewno postaram się coś z tym zrobić :).

      Usuń
    2. To byłe chwilowe, bo blog był zmieniany. Już wszystko gra ;)

      Usuń
    3. A no chyba, że tak, To super. Piękny wygląd <3.

      Usuń
  10. Ja już pierwsze wyjazdy mam za sobą i rzeczywiście pakowanie się jest najbardziej uciążliwe z tego wszystkiego ;/ Piękna torebka kochana! :)

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tego typu posty . często podróżuje i czasem mam problem z pakowaniem ;)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia