Klasyka i wygoda.

sobota, 26 listopada 2016

Doskwiera mi ostatnio brak spójnych myśli. Cały czas myślę sobie, że to minie, ale jestem w błędzie. Cały czas coś i gdzieś pląta moją głowę nie tym co trzeba. Trudno mi się postawić temu, co dzieje się w moim wnętrzu. Często wprowadza mnie to w stan pewnego opętania. Z jednej strony chciałoby się krzyczeć głośno, z kolei z drugiej coś w środku mi podpowiada "uspokój się". Zamykam oczy, liczę do 10 i śmieję się sama z siebie. Czasem nie wiem co zaszło w mojej głowie. A najgorsze jest to, że to słowa budują mój pomnik, a nie dusza. Jestem strasznie impulsywna i szczera. To mnie doprowadza do złego miejsca tu i teraz. Mam postanowienie- skupiam się tylko na pierwszym planie, na teraźniejszości. Najważniejsze jest to najbliższe ciału, to na wyciągnięcie ręki. Może zanim zmienię cały świat, zmienię po protu siebie. Tyle lat już szukam dobrej recepty na życie i wciąż nie znalazłam. Jeśli jesteś dobrym lekarzem duszy- podziel się :).
płaszcz- <klik> / sweterek- Lidl / spódniczka- stylewe / buty- New Balance (schaffashoes) / torebka-  / okulary- Santino (kodano) / bransoletka- watchbandit

11 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądasz! Tak kobieco i "świeżo" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza recepta na posegregowanie myśli i harmonię duszy to wyciszenie się od całej społeczności, zaczęcie najpierw od siebie potem od innych. Może wydaje się to aroganckie, ale pozwala to na uporządkowanie tego, co ma się w sobie.

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, gubisz się na tym tle :(
    www.miniistyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale mi to nie przeszkadza :). Jestem minimalistką.

      Usuń
  4. enjoy every day
    enjoy the little things

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie, bardzo mi się podoba połączenie kolorów <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. https://martynika2422.blogspot.com/ zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia