Pudełeczko beGLOSSY (Beauty Factory WRZESIEŃ 2017).

wtorek, 10 października 2017

Z najnowszego pudełeczka beGLOSSY jestem bardzo zadowolona. Za każdym razem beGLOSSY zaskakuje mnie i każde następne pudełeczko staje się moim ulubieńcem. To jest bardzo ciekawe i warte wypróbowania. Kilka dni przed wysyłką wiedziałam już z Instagramowego profilu beGLOSSY: <klik>, że w pudełeczku znajdzie się maska w płachcie (które uwielbiam i stosuje regularnie) oraz lakier termiczny (jak wiecie regularnie stosuje hybrydy- od razu się ucieszyłam!).
A oto co możecie znaleźć w najnowszym pudełeczku:
-NEONAIL Termiczny lakier hybrydowy 
Cena: 29,90zł/6ml - produkt pełnowymiarowy
Bardzo się cieszę, że produkt ten trafił w moje ręce. Od ponad pół roku maluję paznokcie hybrydami i cieszy mnie każdy nowy lakier w kolekcji! Zazwyczaj wybieram kolory uniwersalne- beże i czerwienie, ale czasem warto zaszaleć!
-BELLEZA CASTILLO Maseczka do twarzy w płachcie Edge Cutimal
Cena: 16,90zł/1szt - produkt pełnowymiarowy
Uwielbiam maseczki w płachcie- bardzo duża wygoda co do użytkowania. Ich cena jest często wysoka, ale za to mamy pewność, że dajemy swojej skórze tyle składników ile potrzeba. Pamiętajmy, że co za dużo to nie zdrowo!
-PANTENE 3 Minute Miracle
Cena: 14,99zł/200ml
Z tą odżywką miałam okazję zapoznać się już przy okazji wysyłki poprzedniego pudełeczka Summer Smile, o którym pisałam tutaj: <klik>. Odżywka była prezentem dla ambasadorek i dostałam inną opcję odżywki.
-SYLVECO Pomadka do ust
Cena: 9,95zł-10,50zł/4,6 g
Uwielbiam pomadki nawilżające. To dla mnie podstawa jesienią i zimą, kiedy działają kaloryfery i jest mróz przez co nasza skóra jest bardzo przesuszona. Dlatego więc z pewnością ta mi się przyda.
-BARNANGEN All Over Rescue Body Balm
Cena: 34,99zł/200ml
Z tą marką mam pierwszy raz do czynienia, dlatego też bardzo mnie ciekawiła. Polubiliśmy się jednak od razu. Krem ma bardzo bogaty skład, za to daję mu wielki plus. Oprócz tego posiada silne właściwości nawilżające. I tak jak mówiłam w przypadku pomadki jesienią i zimą nawilżenie to podstawa.
-URIAGE Dermatologiczny zel do mycia twarzy i ciała
Cena: 63zł/500ml - prezent
Z marką URIAGE miałam już do czynienia wiele razy. Bardzo się polubiliśmy, dlatego każdy nowy kosmetyk tej marki bardzo mnie cieszy. To jedyny niepełnowymiarowy produkt tego pudełeczka, tym razem beGLOSSY bardzo się postarało.

18 komentarzy:

  1. Świetna zawartość, byłabym bardzo zadowolona, gdybym dostała takie pudełko

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w końcu sama muszę zamówić! Najbardziej z tego pudełeczka zainteresował mnie ten żel Uriage bo to jedna z moich ulubionych marek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość pudełka świetna! Te termiczne lakiery hybrydowe bardzo mnie ciekawią! I żel z Uriage wydaje mi się, że spisze się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość ❤️. Tez lubię maseczki w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same świetne rzeczy! :) Ekstra wpis

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! Pozdrawiam ;* @sylwws

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cuda dostałaś, Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam przetestować kosmetyki z beglossy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pudełeczka są fantastyczne ✨👌🏼

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zawartość tego pudełeczka ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudeńka sa w tym pudełeczku 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis 😍 muszę kupić takie pudełeczko ❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia