Pudełeczko beGLOSSY (Just Relax PAŹDZIERNIK 2017).

sobota, 28 października 2017

Just Relax- tak nazywa się ostatnie pudełeczko beGLOSSY. Tytuł idealnie wpasowuje się w jesienną aurę, kiedy to podczas jesiennych wieczorów nie pozostaje nic- tylko się relaksować. Kiedy słońca jest mniej jesteśmy poddenerwowani, w szkole i w pracy coraz więcej do roboty. Przychodzimy do domu i marzymy o odpoczynku- i właśnie taki odpoczynek gwarantuje nam najnowsze pudełeczko. Co sądzę o najnowszej zawartości pudełeczka? Co daje mi odprężenie? Wszystko to znajdziecie poniżej. 

BOTAME ŚWIECA DO MASAŻU Z MASŁA SHEA 

(produkt pełnowymiarowy, 9,99 zł/ szt.)
Nigdy nie spotkałam się z czymś takim jak świeca do masażu. Musiałam przeczytać na czym to polega- należy ją zapalić, poczekać aż się rozpuści, a następnie można masować nią całe ciało! Moja wersja jest z olejkiem grapefruitowym, który ma dodawać sił witalnych. 

NIVEA SZAMPON MICELARNY 

(nowość, produkt pełnowymiarowy, 17,99 zł/400ml)
Szampon to uniwersalny produkt, który mógłby się znaleźć nawet w każdym pudełeczku. Każdy go ma w swoim domu i z pewnością by go zużył. W pudełeczku beGLOSSY można było znaleźć dwie wersje: głęboko oczyszczającą i wzmacniającą.

BIOOLEO, BIOOLEO, OLEJ ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW + OLEJEK Z MOGNOLII

(produkt pełnowymiarowy 64 zł./30 ml.) 
Marka ta i tego typu olejek to dla mnie zupełna nowość. Nie znam tego olejku w żadnych wersjach. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o olejach tej marki. Lubię beGLOSSY za to, że dzięki niemu mogę odkrywać nowe marki!

URIAGE - WODA MICERALNA

(produkt miniaturowy 50 ml)
W pudełkach  beGLOSSY często można spotykać się z miniaturowymi produktami marki URIAGE, niestety nigdy z pełnowymiarowymi. Lubię tę firmę. Mimo to takie maluszki są bardzo wygodne podczas podróży.

VIANEK REGENERUJĄCY PEELING DO RĄK

(produkt pełnowymiarowy, 17,99 zł/ 75 ml)
Peelingi do rąk to naprawdę full wypas. To już nie produkt codziennego użytku, ale dla typowego SPA domowego. Z pewnością sięgamy po niego rzadziej. Dzięki beGLOSSY chyba urządzę sobie taki dzień dla mojego ciała.

VICHY MASKA MINERALNA 

(nowość, produkt pełnowymiarowy, 10,90zł/2x6 ml)
Z pewnością dużo bardziej wolę maski w płachcie. Są wygodniejsze. Mimo wszystko na pewno ją zużyję, ponieważ takie zabiegi to u mnie podstawa raz w tygodniu! Bardzo lubię dostarczać nawilżenia mojej skórze.

16 komentarzy:

  1. Piękna zawartość, bardzo by mnie ucieszyło takie cudeńko Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe pudełeczko

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne jest to pudeleczko, niesamowita sprawa 😍 Musze kiedys zamowic 💞

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę wszystkie te produkty! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda w tym pudełeczku ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno same świetne produkty 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te produkty w beglossy 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się zawartość 😻 same cuda 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko jak zawsze na najwyższym poziomie jeśli chodzi o zawartość :>

    RoksanaRy.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna zawartość tego pudełeczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda w tym pudełeczku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiaaam! I świetny wpis❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia