Okulary idealnym prezentem na święta!

piątek, 8 grudnia 2017


W ostatnim wpisie pokazywałam Wam całą masę propozycji prezentów, które dla Was przygotowałam. Dzisiaj chcę trochę uzupełnić ten wpis o kolejny podarunek- okulary. Coś z kategorii DLA NIEJ i DLA NIEGO. Można podarować coś więcej niż komfortowe widzenie? Może jednak zniechęcić Was fakt, że okulary wymagają badania wzroku, wyboru oprawy i ustalenia rozstawu źrenic. Nieprawidłowy dobór może zepsuć całą niespodziankę. Dlatego specjalnie dla Was sklep MOZART OPTYK przygotował dla Was zestaw prezentowy, który możecie podarować bliskim osobom! Okulary na prezent są świetnym pomysłem.

OKULARY NA PREZENT


Dodatkowo MOZART OPTYK zadbał, aby voucher prezentował się elegancko. Przygotowany przez nich zestaw składa się z następujących elementów:
-elegancko zapakowana karta podarunkowa (z wybraną przez siebie wartością);
-pakiet korzyści wynikający z założenia karty stałego klienta, między innymi bezpłatna konsultacja ze specjalistą, bezpłatne ubezpieczanie okularów, serwis pozagwarancyjny;
-ręcznie malowana bombka choinkowa.
A co jeszcze?!
Wartość waszego prezentu może zostać podwojona! 
Dla klientów, którzy kupią bon podarunkowy do 24 XII 2017 MOZART OPTYK przygotował specjalną promocję. Podwoją wartość Twojego prezentu. Kupując bon o wartości 100zł masz do wykorzystania dwa razy więcej, czyli 200zł. Dodatkowo do każdego bonu otrzymasz ręcznie malowaną bańkę choinkową. Już dzisiaj udaj się do najbliższego salonu i skorzystaj z promocji. Ilość voucherów ograniczona !
Regulamin promocji i wszystkie potrzebne informację znajdują się na stronie: http://mozartoptyk.pl/bon-podarunkowy.html

19 komentarzy:

  1. Jakoś nie przeknuje mi dostaniem pod choinkę okularów , ponieważ każdy z nas ma inne potrzeby

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie to swietny pomysl na prezent ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta opcja z tymi okularami 😎

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się nowa oprawka :) Twoja jest mega śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się bardzo ucieszyła z nowych okularów ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, sama chętnie przygarnelabym nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chciałabym dostać pod choinkę okularów. Zdecydowanie taka rzecz muszębo sama zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o nowych oprawkach, muszę się do mojego Gwiazdora uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo dobry pomysł na prezent! ��

    OdpowiedzUsuń
  10. No jeśli ktoś nosi, to okulary są zdecydowanie bardzo fajnym pomysłem na świąteczny prezent

    OdpowiedzUsuń
  11. Kazdy prezent jest dobry, jeśli jest od serca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym ucieszyła się z okularów 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary to specyficzny temat i chyba szybciej zdecydowałabym się na zakup okularów słonecznych dla kogoś, chociaż trochę śmiesznie dostać okulary przeciwsłoneczne w środku zimy ;D Fajnym pomysłem byłby bon na okulary, gdzie każdy może wybrać odpowiadający mu model :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama myślę o tym, żeby mojemu lubemu sprawić oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałabym mi się nowa para, ale chyba jednak wolę soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym się ucieszyła z takiego prezentu:) Co prawda na dzień noszę soczewki ale wieczorem już śmigam w okularkach:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Oddawna nie mogę się wybrać żeby kupić sobie nowe okulary, całkiem niezły pomysł na prezent dla mojego Mikołaja😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałyby mi się okulary... Bo ostatnio chodzę tylko w szkłach i nie mam żadnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli ktoś lubi praktyczne prezenty dlaczego nie? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia