Pudełeczko beGLOSSY (Divine Star GRUDZIEŃ 2017).

niedziela, 24 grudnia 2017

Uwielbiam testować pudełeczka beGLOSSY. W tym miesiącu, ze względu na święta przyszło do mnie troszeczkę wcześniej. Hasło tej edycji do Divine Star- dzięki temu otwierając zawartość naprawdę można poczuć się jak gwiazda! Bo każda z Nas może nią być! Każde pudełeczko skrada moje serce! Przy okazji zachęcam do przeczytania jeszcze o poprzedniej edycji Daily Routine, ponieważ jeszcze jest dostępna na stronie: <klik>.

TEEEZ - Oasis Gem Lipstick

Cena ok. 78zł/2g - produkt pełnowymiarowy
Kompletnie nie znam tej marki. Nigdy nie miałam z nią do czynienia. Super, że dzięki beGLOSSY mogłam ją poznać. Opakowanie pomadki naprawdę robi wrażenie! Jest bardzo dobrze napigmentowana i długo utrzymuje się na ustach. Posiada również piękne, satynowe wykończenie. Ma bardzo fajny kształt, który ułatwia nakładanie produktu.

BANDI - Emulsja silnie nawilżająca

Cena: 59zł/50ml - produkt niepełnowymiarowy 30ml
Emulsja jest bardzo lekka i delikatna. Mimo tego świetnie nawilża. Jest przeznaczona do każdego rodzaju skóry, a szczególnie mocno przesuszonej/ skłonnej do bycia suchą. Idealna na sezon zimowy. Myślę, że beGLOSSY specjalnie zadbało o nas w ten zimowy sezon, aby ochronić naszą skórę. Mi bardzo spodobał się ten produkt.

INGENII - Oliwka hydrofilna do oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu

Cena: 80zł/400ml - miniatura 8ml
Oliwka oczyszcza, nawilża i wygładza skórę. Radzi sobie doskonale zarówno z makijażem delikatnym- dziennym i mocniejszym- wieczorowym. Łączy w sobie naturalne olejki i wodę. A jak wiecie lubię to co naturalne. W pudełeczkach beGLOSSY często właśnie mogę znaleźć produkty oparte na naturalnych składnikach. 

SYLVECO - Hibiskusowy tonik do twarzy

Cena: 17,65zł/150ml - produkt pełnowymiarowy
Produkty SYLVECO w beGLOSSY  pojawiają się dość często. Z tego powodu też marka ta jest mi bardzo znana. I nie narzekam- uwielbiam ją! Tym razem w pudełku mogłam znaleźć hypoalergiczny tonik. Ostatnio dostałam pytania czym jest produkt hypoalergiczny, więc pozwolę sobie wspomnieć od razu- produktem, który nie wywołuje alergii.

BARNANGEN - Nawilżający balsam do ciała

Cena: 34,99zł/400ml - produkt pełnowymiarowy
Markę Barnangen mogłam już poznać kilka pudełek wcześniej, a dokładnie we wrześniowej edycji: <klik>. Poprzednim razem mogłam wypróbować krem do ciała. Bardzo polubiłam tą markę, a nawet zaopatrzyłam się w drugi taki krem!  Z tego powodu też produkt z Barnangen w tej edycji bardzo mnie cieszy.

FACE STOCKHOLM - Pencil Eye Liner

Cena ok. 60zł/1,14g - produkt pełnowymiarowy (PREZENT) 
Produkt ten jest prezentem, bonusem, którego niestety nie otrzymał każdy. Ja akurat miałam tą przyjemność. To kolejny produkt w tym pudełeczku beGLOSSY, którego wcześniej nigdy nie znałam, a co więcej- o marce też nie miałam pojęcia. W końcu od tego jest beGLOSSY, że dzięki niemu mogę odkrywać takie perełki!

19 komentarzy:

  1. fajne prodikty

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze pudełeczko. ♥♥♥ Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne pudełeczko, tonik hibiskusowy miałam, był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa zawartość

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia. zawartość boxa bardzo mi się podoba, ładna szata graficzna

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie boxy! Dają możliwość poznania fajnych nowosci

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko ma uroczą szatę graficzną, ale i zawartość mi się podoba :) Chciałabym je dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty Sylveco, mam ich kilka różnych i z każdego jestem mega zadowolona 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z takiego pudełeczka byłabym bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem bardzo udane pudełeczko :) Od nowego roku chyba zdecyduję się na subskrypcję tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. BARNANGEN też by mnie ucieszył, mam parcie na tę markę

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam wiekszosci kosmetykow, ale z checia je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam że w tym pudełku tonik jest na prawdę bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie zawartość pudełka mnie nie zachwyciła - jest skromna i to bardzo. Ale za to samo pudełko, to dla mnie mistrzostwo. Pięknie się prezentuje. Pudełka BeGlossy zawsze podobały mi się wizualnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pudełeczko miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowe pudełeczko! Też takie chcem! Pozdrawiam! Życzę udanego Sylwestra oraz szczęśliwego i owocnego nowego roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemna zawartość. Znam tonik i balsam do ciała, to dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia