Zwiewna sukienka na ostatnie wakacyjne dni...

środa, 29 sierpnia 2018

My Polacy do Niemiec mamy blisko- nie ma co ukrywać. Tak naprawdę 17 lat mnie tam nie było. Moje nogi postawiły tam może tylko kilka kroków. Myślałam, że nie ma tutaj nic ciekawego. Kraj jak kraj, kraj jak Polska. Moje drugie wakacje z chłopakiem zaczęły się od Niemiec- przepadłam. I tak jeździmy tu od tamtego czasu... To trochę inny świat. Nie ma co ukrywać, że nas po prostu wyprzedzają, we wszystkim. A niekoniecznie o technologie, bo o piękne, stare miasteczka również potrafią zadbać. Uwielbiam piękne miejsca. Los zdecydował jednak, że zostanę Polką. Trudno. A wręcz jestem dumna z tego kim jestem, gdzie mieszkam i gdzie się urodziłam. Jedni mają lepiej, drudzy mają gorzej. Jedni są bogatsi, drudzy są biedniejsi. A wiecie co jest najśmieszniejsze w tych moich podróżach? Że najbogatsza osoba, którą poznałam nie ma torebki Louis Viutton, paska Gucci i okularów z Prady- jest zwykłą, prostą osobą. Na pierwszy rzut oka przeciętną polską Grażyną. Podziwiam ją. Widzę co jest dla niej priorytetem. I za to podziwiam. Za to ciepło w sercu, za skromność, pomoc i odwagę... Najważniejsza jest droga w przód i spełnianie marzeń, realizowanie swoich planów i bycie sobą! A Wy jakie macie podejście do tych spraw? Jesteście dumni ze swojej narodowości, czy żałujecie że nie mieszkacie gdzieś indziej?
sukienka- netmoda (przez całe wakacje moja ulubiona, najbardziej zwiewna i na luzie)
 buty- Love Moschino (visciolafashion) (od zawsze marzyło mi się coś od Love Moschino, jestem w nich zakochana!)
 zegarek- Daniel Wellington 
okulary- Prada (aurum-optics) (w końcu chodzę w okularach!)
 naszyjnik- Tous
bransoletka- watchbandit

32 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ♡ Śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie kochana wyglądasz, ciekaw stylizacja;) Buty są fantastyczne, podobne widziałam w ZOiO idealnie pasują do reszty stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta, skromna i... zjawiskowa sukienka! Idealna na letnie wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do swojego chłopaka jeździe do Belgii przez Niemcy. Są rozwiniętym krajem, prawda, ale mieszkanie tam by mnie przekazało ze wzgledu na uchodźców i jakoś tak.. Nie sympatyczny, nie rodzinny naród to jest.. Dużo się nasluchalam od osób które tam pracują ;) slicznie wygladsz na zdjeciach tak poza tym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo ładna, sama kocham latem takie zwiewne modele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dużo zwiedzam innych krajów i nadal uważam, że Polska jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Good response in return of this question with firm arguments and describing
    the whole thing concerning that.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz tylko czekać na kolejne lato...

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie jeszcze na ciepły wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's an remarkable post in support of all the online
    visitors; they will obtain benefit from it I
    am sure.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna stylowka! Bardzo mi się podobają buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, I desire to subscribe for this webpage to get
    hottest updates, so where can i do it please help out.

    OdpowiedzUsuń
  13. This is very interesting, You're a very skilled blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post.
    Also, I've shared your site in my social networks!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey there! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could find a captcha
    plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and
    I'm having trouble finding one? Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm really enjoying the design and layout of your blog.
    It's a very easy on the eyes which makes it much
    more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create
    your theme? Outstanding work!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja, dokładnie pozostaje tylko czekać kolejnego lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam nic przeciwko byciu Polką, o nie! Nigdy!<3 Ale mogłabym więcej podróżować i poznawać świat..to wszystko:)A Niemcy wyprzedzają nas we wszystkim zgadzam się, już to nawet słyszałam od mojej koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is very interesting, You're a very skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your wonderful post.

    Also, I've shared your site in my social networks!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham mój kraj, ale w Niemczech też mi się bardzo podoba :) Nie wyprowadziłabym się tam, ale bardzo lubię odwiedzać to państwo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja na medal - prosta, praktyczna i wygląda tak jakby nie wymagała większego wysiłku do jej stworzenia :-) Uwielabiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Do you mind if I quote a few of your articles as long as I
    provide credit and sources back to your webpage?

    My blog is in the exact same niche as yours and my users would really benefit from some of the
    information you present here. Please let me know if this ok with you.
    Many thanks!

    OdpowiedzUsuń
  22. If you would like to obtain a great deal from this
    post then you have to apply these techniques to your
    won blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. I do not even understand how I finished up here, however I believed this post used to be great.
    I don't recognize who you are however definitely you're going to a famous
    blogger in the event you aren't already. Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  24. prosto i ładnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Just want to say your article is as astonishing. Thhe clarity in your post is
    simply nice and i can assume you are an expert on this subject.
    Well with your permission alpow me too grab your RSS feed to keep updated wigh forthcoming post.
    Thankss a million and please keep up the rewarding work.

    OdpowiedzUsuń
  26. Can you tell us more about this? I'd care to find out some additional information.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh by się rzekło lato wróć! Piękne butki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia