Mała ucieczka w naturę... Czyli pożegnanie zimy.

sobota, 23 lutego 2019

Myślę i po cichu mam też nadzieję, że to ostatnie zimowe zdjęcia. Co prawda uwielbiam, naturę, uwielbiam śnieg, ale pragnę słońca i trochę ciepełka! Jjż nie umiem doczekać się tej wiosennej codzienności, która budzi nie tylko przyrodę do życia, ale i każdego człowieka, układa wszystko w małe kawałeczki budujące pewien stan zwany szczęściem. Będzie mi brakowało puszystego śniegu- wyobraźcie sobie nawet, że tej zimy nie udało mi się nigdzie pojechać. Zaszyłam się w zimowym kącie. I trochę mi z tym źle, bo jeszcze dużo czasu minie zanim się stąd ruszę. Nałożyłam na siebie tyle pracy, że sama nie wiem jak ze wszystkim dam sobie radę- trzymajcie kciuki! Tęskno mi za górskimi szlakami... Ale czyż nie piękne są one też wiosną i latem? Zobaczymy! Planów podróżniczych na ten rok jeszcze nie mam, ale wszystko przede mną! Lubię podróże, ale wszystko to burzy codzienność. Zazdroszczę tym, co znajdują na nie czas. Ale trzeba doceniać to co się ma i dawać od siebie tyle ile się da. Życzę Wam udanego weekendu.
płaszcz- shein / sweter- Reserved / szalik- Sinsay / torebka-obag / biżuteria- Ania Kruk / opaska, spódnica- H&M / buty- CCC / pierścionek- byDziubeka / case- Richmond&Finch / zegarek, bransoletka- Daniel Wellington

Na hasło "MARYSIA" możecie dostać -15% na stronie www.danielwellington.com.  

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woah! I'm really loving the template/theme of this website.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard
    to get that "perfect balance" between superb usability and appearance.
    I must say that you've done a excellent job with this.
    Additionally, the blog loads super fast for me on Internet explorer.

    Excellent Blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself
    or did you hire someone to do it for you? Plz respond as I'm looking to construct my own blog
    and would like to know where u got this from. cheers

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ty znalazłaś śnieg

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piekna, zimowa sesja! Cudowne zdjecia ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale przeskok! Za oknem słoneczko i ciepło (w miarę), a u Ciebie jeszcze zimowo :D I niby człowiek chciałby już więcej słońca, ale patrząc na Twoje zdjęcia aż zatęskniłam za taką prawdziwą, śnieżną zimą... A szlaki górskie piękne są o każdej porze roku!

    PS: Śliczna opaska!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo urokliwe zdjęcia. Świetna sceneria i modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe plenery. Sesja - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do twarzy Ci w takiej opasce! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz czas na powitanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, zdjęcia piękne, ale zdecydowanie wolałabym już wiosenne sesje :D brr!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaka piękna stylizacja! Dziewczyno, ja chcę ten płaszczyk! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. miło się czyta i ogląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia