Pudełeczko beGLOSSY Odkryj w sobie lato (LUTY 2019).

piątek, 12 kwietnia 2019

Dzisiaj po dość długim czasie testów chciałabym pokazać Wam kolejne pudełeczko beGLOSSY. Tym razem pudełeczko w pięknych kolorach nosi nazwę "Odkryj w sobie lato". Jest to wersja specjalna przygotowana razem z Coca Cola. Oprócz tradycyjnych kosmetyków w pudełeczku możemy znaleźć dwie puszki napoju. Jesteście ciekawi jakie to kosmetyki? Czy jestem z nich zadowolona?

TOŁPA - Dermo Face, Physio, Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu

Cena: 9,99zł/75ml - travel size
Z Tołpą mam do czynienia teraz po raz pierwszy, ale marka obiła mi się o uszy. W tym pudełeczku mam okazję przetestować aż dwa kosmetyki tej marki w malutkich rozmiarach Travel Size. Idealne na moją tygodniową majówkę! Na pewno wezmę je wtedy ze sobą. Płyny micelarne to u mnie podstawa i używam ich regularnie.

TOŁPA - Dermo Face, Physio, Żel do mycia twarzy i oczu

Cena: 8,99zł/50ml - travel size
Drugi produkt Tołpy to żel do mycia twarzy. Dla mnie dużo wygodniejszy jest płyn micelarny jeśli chodzi o zmywanie makijażu, ale jeśli chodzi o pielęgnacje poranną i wieczorną, kiedy go nie zmywam to żel jest u mnie podstawą. Uważam, że potrzeba czasem połączenia kilku kosmetyków, aby codzienne rytuały służyły naszej skórze.

NIVEA - Pielęgnujący żel pod prysznic Lemongrass & Oil

Cena: 9,19zł/250ml - produkt pełnowymiarowy
Bardzo lubię markę Nivea. Kultowy krem od Nivea to mój hit. Żel pod prysznic jest bardzo uniwersalny, myślę że przyda się każdemu. Boxy beGLOSSY lubię właście za to, że zawsze znajdę w nich coś użytecznego, coś co po prostu mi się przyda i wiem, że zużyje. Ten produkt nie był niespodzianką "wow", ale bardzo przydatną.

BI-ES - Perfumy z kolekcji Numbers

Cena: 17zł/15ml - produkt pełnowymiarowy
Na szczęście ja nie jestem wybredna co do zapachów. Podoba mi się praktycznie każdy i nie mam z tym żadnego problemu. Mimo wszystko perfumy nie są dobrym pomysłem na prezent, ponieważ nigdy nie wiadomo czy komuś się spodobają. Są osoby, które mają swoje ulubione nuty zapachowe i tylko nich się trzymają.

AA WINGS OF COLOR - Draping Trio Brush - Tasty

Cena: 31,99zł/8.5g - produkt pełnowymiarowy
Róż używam bardzo rzadko. Jeszcze kiedyś był u mnie podstawą jesienią i latem, a gdy było więcej słońca sięgałam po bronzery. Teraz praktycznie cały czas używam bronzerów w różnych odcieniach. Lepiej się po prostu z nimi czuje. Mam wrażenie, że wyglądam na zmęczoną, czerwoną z zimna czy ze wstydu. 

AA WINGS OF COLOR - Lip Chic Super Gloss - Glammint

Cana: 22,99zł/6ml - produkt pełnowymiarowy
Błyszczyk w tym pudełku był dla mnie strzałem w dziesiątkę. Błyszczyki używam na co dzień. Nie lubię mieć bardzo podkreślonych ust cały czas. Lubię być delikatnie pomalowana. Ten produkt nie jest zwykłym błyszczykiem. Ma całe mnóstwo olejków, które odżywiają i koją usta. Usta faktycznie po użyciu są bardzo gładkie.

BIELENDA PROFESSIONAL - Odżywcza czarna maska w płachcie z Ekstraktem z Wiśni GLOW! SupremeLAB

Cena: 13,90zł/20g - produkt pełnowymiarowy
Zamiennie można było dostać ELEMENT - Spray ochronny do włosów (cena: 19,99zł / 150ml).
U mnie maseczka to podstawa minimum raz w tygodniu i maksimum dwa. Zazwyczaj raz jest to peeling, a raz maska. Peeling używam do dokładnego oczyszczenia twarzy, a maskę do nawilżenia. Czuje zawsze, że moja skóra tego potrzebuje.

SILCARE - Hybryda Flexy

Cena: 9,99zł/4.5g - produkt pełnowymiarowy
Uwielbiam hybrydy w pudełku, ponieważ regularnie samodzielnie maluje sobie paznokcie i lakierów nigdy dość! W pudełeczku mogły znaleźć się trzy soczyste kolory: energetyczna limonka, wyrazista czerwień i mocny róż. W moje ręce wpadł róż i jestem najbardziej zadowolona, gdyż właśnie to ten kolor chciałam dostać!

COCA COLA - Lime & Cherry

Cena: 2,59zł/330ml - produkt pełnowymiarowy
Już podczas zapowiedzi lutowego pudełka beGLOSSY wiadome było, że znajdą się w nim puszki Coca Cola o smaku Lime i Cherry. Mimo tego, że jestem dietetykiem nie mogłam sobie odpuścić.. Wiadomo picie takich napojów nie jest zalecane, ale byłam bardzo ciekawa- poza tym wiadomo raz na jakiś czas..
Jak oceniam to pudełko? Bardzo podobało mi się w nim to, że znalazłam w nim wiele różnorodnych produktów. Czasem spotykam w nim same produkty pielęgnujące, nie wiem czy kiedykolwiek spotkałam się z przewagą kolorówki. Najbardziej w tym pudełeczku spodobały mi się perfumy i lakier hybrydowy. Maska na pewno się przyda podczas wyjazdów. Kosmetyki są dość popularne, tak samo jak i marki.




1 komentarz:

  1. Bardzo fajna zawartość, podoba mi sie, jest faktycznie roznorodnie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia