Pudełeczko beGLOSSY POWIEW WIOSNY (marzec 2019).

wtorek, 23 kwietnia 2019

Dziś chciałam Was zaprosić na przegląd zawartości pudełeczka beGLOSSY "Powiew wiosny". Pudełeczko zostało specjalnie przygotowane w taki sposób, abyśmy mogli w jak najlepszy sposób poczuć nastałą nową porę roku, kiedy to wszystko budzi się do życia i promienieje. Jesteście ciekawi co myślę o tym pudełeczku? Zapraszam Was na mały przegląd, tym razem trochę bardziej kontrowersyjny...

AA WINGS OF COLOR - Silky Powder 90 Transparent

Cena: 34,99zł/8.5g - produkt pełnowymiarowy
Pierwszym z kosmetyków jest jedwabisty puder do twarzy. Ja rzadko używam pudrów. Od pewnego czasu stawiam tylko i wyłącznie na podkład, dla samej siebie, a tak właściwie dla mojej skóry. Zauważyłam, że moja skóra dużo lepiej sobie radzi, gdy nie zapycham jej na co dzień. Puder od AA ma za zadanie jednocześnie koić i pielęgnować- na większe okazje super.

PUFFIN BEUTY - Braid Bow - Manhattan Chic

Cena: 55zł/szt.
Produkt ten był już znany przed wysyłką- to troszeczkę inny produkt, bo z działu akcesoria. Tym razem jakieś urozmaicenie, coś innego niż kosmetyk co mnie bardzo cieszy. W różowej saszetce schowana była chustka do włosów, cieniutka- do zawiązania na koka/ kucyka. Ostatnio mam bzika na punkcie tych chustek!

ESSENCE Pomadka COLOUR UP! SHINE ON

Cena: 9,99zł/3.5g
Szczerze mówiąc raczej nie kupuję kosmetyków ESSENCE- po prostu za nimi nie przepadam. Nie wiem czy ją wykorzystam, marka mnie nie przekonuje, nie miałam z nią ciekawych i wartych kupienia ponownie "wspomnień". Poza tym rzadko też maluje się intensywną czerwienią. Dawno temu nie podobała mi się ich pigmentacja- zobaczę teraz.

GLISS KUR BEAUTY BOOSTER STRENGTHENING 

Cena: 24,99zł/15ml
Według mnie jest to najciekawszy produkt z tego pudełka. Jest to booster (kosmetyk chroniący warstwę rogową skóry- pierwszą warstwę) wzmacniający włosy Gliss Kur. Ubolewam tylko, że ma taką małą pojemność. Ale UWAGA! Nie dajemy go bezpośrednio na włosy- mieszamy go z innym produktem do pielęgnacji włosów/

SELFIE PROJECT ULTRA ODCZYSZCZAJĄCE PLASTRY NA NOS

Cena: 10,39zł/4szt
Nigdy jeszcze nie miałam okazji testować tego typu produktu. Są to oczyszczające plastry na nos. W tym opakowaniu możemy znaleźć cztery takie plasterki do przetestowania. Fajnie, ponieważ mamy możliwość kilkukrotnego stosowania i lepszego poznania produktu. Moja skóra na nosie na pewno nie jest czysta i na pewno wykorzystam.
MULTI BIOMASK CALM&CLEAN MASKA ŁAGODZĄCA + MASKA OCZYSZCZAJĄCA WĘGLEM
Cena: 2,79zł/2x4ml
Ostatni produkt to maseczka Multi Biomask. W moim pudełku znalazła się wersja łagodząca i oczyszczająca. W innych pudełeczkach mogła znaleźć się również wersja liftingująca z ultra oczyszczeniem. Maseczki występują w komplecie, ale można stosować je pojedynczo lub też wedle zaleceń jedna po drugiej.
Pudełeczko "Powiew wiosny" niestety nie urzekło mnie. Nie jest jednym z lepszych pudełeczek beGLOSSY w moim odczuciu. W porównaniu z innymi pudełeczkami nie ma tutaj dla mnie żadnego hitu i mam do niego mieszane uczucia. Było wiele innych pudełeczek, które bardziej mi się spodobały. Jakbym miała wybierać co najbardziej mi się spodobało to byłby to Beauty Booste Gliss Kur. A Wy co myślicie? 

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego boostera do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie booster, jeszcze nie miałam takiego produktu do włosów. Szkoda, że chustka nie jest w jaśniejszym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia