Pudełeczko beGLOSSY Owocowe odkrycia. (CZERWIEC 2019)

piątek, 28 czerwca 2019

 Czerwcowa edycja beGLOSSY zawiera produkty, które w swoim składzie mają... owoce! Pudełeczko zawiera 6 pełnowymiarowych produktów, 1 prezent i dodatkowy prezent dla klientek VIP. Co znalazło się w najnowszym pudełeczku?

FA - Dezodorant w kulce Amazonia Spirit

Cena: 8,99zł/50ml - produkt pełnowymiarowy

Znalezione obrazy dla zapytania FA - Dezodorant w kulce Amazonia Spirit
Pierwszym z kosmetyków jest dezodorant w kulce Amazonia Spirit. Produkt ma piękny, kwiatowy zapach. Pachnie świeżo i soczyście. Zamiennie można było trafić na Ipanema Night o zapachu jaśminu. Niestety ten nie wiem jak pachnie. Dezodorant jest wegański, co potwierdza naturalność wszystkich produktów beGLOSSY. Śmiałam się, bo akurat podobny dezodorant mi się skończył i właśnie miałam zamiar kupić- a tu taka niespodzianka! Tego typu produkty używam codziennie, tym bardziej kiedy temperatury mamy bardzo wysokie i człowiek bardziej się poci- wiadomo :). Ten produkt na pewno zużyję.

NIVEA - Pielęgnująca pomadka do ust Mango Shine

Cena: 9,69zł/5.5ml - produkt pełnowymiarowy

Znalezione obrazy dla zapytania NIVEA - Pielęgnująca pomadka do ust Mango Shine
Kolejnym produktem jest pomadka ochronna Nivea o cudownym zapachu mango. Aż ma się ochotę ją jeść hah! Taki produkt idealnie pasuje do wakacyjnych niezbędników. Jego wygląd i zapach od razu kojarzy się z latem! Dla mnie o tej porze roku pomadek nawilżających nigdy za wiele, ponieważ nawet wieczorem stawiam na wygodę i nierozpływający się makijaż. Po kolorówkę sięgam rzadko. Pomadka NIVEA bardzo długo pomaga zachować nawilżenie.  Według producenta aż 24 godziny! Jestem tego produktu bardzo ciekawa.

TOŁPA - Dermo Body, Złuszczające kwasy w chusteczce do ciała

Cena: 4zł/szt - 2 szt.

Znalezione obrazy dla zapytania TOŁPA - Dermo Body, Złuszczające kwasy w chusteczce do ciała
Kolejnym produktem są złuszczające kwasy w chusteczce. Coś, czego nigdy wcześniej nie znałam. Chusteczka zawiera kwasy AHA. Jest to wyciąg z marakui, winogrona i ananasa. Po jej zastosowaniu skóra jest bardziej odżywiona i zawiera naturalny blask. W pudełku "Owocowe odkrycia" znalazły się dwie takie sztuki kwasów. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzają. Mimo wszystko - kwasom zawsze ufałam. Według producenta jedna chusteczka wystarcza na całe ciało i faktycznie- jest dość wydajna.

L'BIOTICA - Vegan Mask

Cena: 16,80/1szt. - produkt pełnowymiarowy

Znalezione obrazy dla zapytania L'BIOTICA - Vegan Mask
Lubicie maski w płachcie tak samo jak ja? Są mega wygodne i praktyczne. A na wyjazdach czy podczas podróży to dla mnie hit, żeby odświeżyć moją cerę. W najnowszym pudełeczku beGLOSSY znalazła się taka maska marki L'biotica. W moje ręce trafiła wersj Rasberry czyli rozświetlajaco - nawilżająca. Oprócz tego w najnowszym wydaniu można było znaleźć 2 inne wersje: Papaya - oczyszczająco - regulującą lub Avocado - regenerująco - wzmacniającą. 

LE PETIT MARSEILLAIS - Nawilżający żel pod prysznic Biała Brzoskwinia I Nektarynka

Cena: 8,99zł/250ml - produkt pełnowymiarowy

Znalezione obrazy dla zapytania LE PETIT MARSEILLAIS - Nawilżający żel pod prysznic Biała Brzoskwinia I
Kolejnym kosmetykiem jest żel pod prysznic marki Le Petit Marseillas. Zauroczył mnie jego design. Szczerze mówiąc dałam go do łazienki od razu- ma cudowny zapach! Taki delikatny... Buteleczka jest całkiem spora, dlatego na pewno zostanie ze mną na długo i z chęcią wypróbuję inne zapachy! Zdecydowanie polecam kupić! Takie zapachy bardzo mnie uspokajają. Lubię jak coś ładnie pachnie.. Jestem ciekawa czy Wy miałyście do czynienia z tą marką.

AA WINGS OF COLOR - Kremowy rozświetlacz linii Summer Festival

Cena: 24,75zł/10ml - produkt pełnowymiarowy

Znalezione obrazy dla zapytania AA WINGS OF COLOR - Kremowy rozświetlacz
Ostatnim produktem jest kosmetyk kolorowy. Kolejny raz kosmetyk z AA i kolejny raz się zakochałam! Już w poprzednim pudełeczku znalazłam kosmetyk z serii AA Wings od Color. Ciekawi co? Zapraszam tutaj: <klik>. Tym razem jest to rozświetlacz w płynie. U mnie znalazł się kolor Cold Gold. Nazwa idealnie jest wpasowana w nazwę, ponieważ zdecydowanie nie jest to ciepły złoty. Produkt na pierwszy rzut ma szarawą przeświatę.

SKIN79 - Animal BB Cream SPF50 Angry Cat, Dry Monkey, Dark Panda

Cena:49zł/30g - prezent, 3 próbki

To prezent w boxie "Owocowe odkrycia". Są to 3 próbki kremów BB Skin 79. Uwielbiam kremy BB tym bardziej teraz - latem! Próbki znalazły się w każdym pudełku. Dzięki tym próbkom możecie sprawdzić działanie, krycie i konsystencję kremu BB. Daje to możliwość wybrać dla siebie odpowiedni odcień. Duży plus za bardzo wysoki filtr- SPF 50! Idealny na lato. Pamiętajcie o dobrej ochronie.
Jak Wam się podoba czerwcowa edycja beGLOSSY? Opinie o wszystkich edycjach są różne. Myślę, że każdy sam powinien wiedzieć co lubi i co najbardziej mu odpowiada. Ja znalazłam w najnowszej edycji produkty bardzo przydatne i cieszę się, że znalazłam je właśnie teraz latem - idealnie dobrane na obecną pogodę i porę roku. Wszystkie kosmetyki na pewno zużyję i połowa z nich trafiła już do mojej łazienki!

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia