Wśród pół, przy łonie natury... Buty Loft37 dla Biedronka.

sobota, 29 czerwca 2019

Tego dnia było gorąco. Żar lał się z nieba wprost na moją skórę.. Niemrawo chodziłam wzdłuż pęków zbóż, mozolnie wlokłam swoje nogi, gdyż iść stamtąd nie chciałam. A przede mną stał ON i robił mi zdjęcia. Ja pozowałam i nie pozowałam - dałam ponieść się naturze.
Co chwilę zatrzymywałam się i chłonęłam dźwięki śpiewających ptaków. Nie można było zapomnieć o łykach wody. Przy każdym ruchu czułam się coraz lepiej. Uwielbiam naturę, jej zapach i odgłosy. W końcu mogę się zrelaksować, nie myśleć nad tym co złe i iść do przodu. Tego było mi trzeba. Słońce zatrzymało się na mojej skórze, a serce zamarło.. Musiałam zrobić kilka dodatkowych wdechów, dopiero później potrafiłam iść dalej. Na pobliskim polu pracowały maszyny rolnicze - okazało się, że się znamy. I z tymi maszynami i z pracującymi tam ludźmi. Przy każdym spacerze z pieskiem wymieniałam się z nimi spojrzeniami, teraz wymieniamy się uśmiechem :).
sukienka - ONLY | buty - loft37 (Biedronka) | naszyjnik, kolczyki - Tous | okulary - Tonny 

12 komentarzy:

  1. Sliczna ta sukienka, zauroczyła mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka, no i lato.. Uwielbiam lato :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo suplenta i delikatna sesja. Idealnie dobrana stylizacja i miejsce na zdjęcia ;) Jestem zachwycona. Buty też super pasują do całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato łąka kwiaty polne.. rozmarzyłam się a muszę siedzieć w pracy :/ Bardzo ładna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sesja! Wygląda jak kadry z okładki jakiejś pięknej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyglądasz, sukienka jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukieneczka! Masz bardzo twarzowe okulary!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak obcowanie z naturą. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  9. Niie ma to jak obcowanie z naturą. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niie ma to jak obcowanie z naturą. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia