Wizyta w Studio Optyczne 44- dzień z marką Tonny Eyewear. Jakie okulary wybrałam dla siebie?

środa, 17 lipca 2019

Ostatnio miałam przyjemność odwiedzić Studio Optyczne 44 w Sosnowcu Designer Outlet. Na moim Instagramie mogliście zobaczyć jakie wybrałam okulary. Stworzyłam nawet ankietę, gdzie mogliście głosować jak myślicie, które wybrałam- dziś zdradzę Wam jaki model. 
Zaproszenie to dostałam od marki Tonny Eyewear. Dzięki niej przez cały dzień odwiedzający galerię mogli za darmo zbadać swój wzrok. 
Oprócz tego dostałam się w dobre ręce - pomoc przedstawiciela marki, który pomógł dobrać mi odpowiednie okulary dla mnie, dla mojej twarzy, stylu i kształtu twarzy. Oprócz tego miałam przyjemność rozmawiać z Panią Katarzyną - przedstawicielem marketingu, przepiękną i przemiłą osobą, która również bardzo mi pomogła.
Wybór był ogromny i bardzo ciężko było mi się zdecydować. Najgorsze było to, że nie mogłam wziąć ze sobą wszystkich par! Ostatecznie wybór stanął pomiędzy dwoma parami, delikatnymi - czarnymi i pudrowo - różowymi. Jak myślicie, które wybrałam? Zdjęcie z nimi wstawiam na samym końcu posta. 
Oferta była naprawdę bogata. Wszystko było w najnowszych trendach - modne, gustowne i ponadczasowe. A dodatkowo każdy model był w wielu kolorach, dlatego też najciężej było mi się zdecydować. Tym razem wybrałam okulary w innym stylu niż dotychczas - bardzo delikatne i subtelne. Oraz dobrze się w nich czuję! Oj! Kusi mnie jeszcze jedna para... 
Osobiście bez okularów nie mogłabym funkcjonować. Mam dość dużą wadę wzroku. Dla mnie jest to podstawowy element każdej stylizacji. 
Oprócz tego marka Tonny Eyewear ma w swojej ofercie równie bogatą bazę oprawek okularów przeciwsłonecznych. Zachwycają one stylem, nowoczesnością, również bogatą gamą kolorów i ciekawych modeli i kształtów oprawek. 
Wszystkie okulary produkowane są ze starannością, z wysokogatunkowych, nieuczulających i wytrzymałych materiałów.
Okulary oczywiście nie są tylko dla kobiet, również dla mężczyzn, a nawet dzieci! Poniżej wstawiam zdjęcia z wizyty w salonie Studio Optyczne 44, a na końcu zdradzam Wam jakie okulary wybrałam. Ciekawi?

8 komentarzy:

  1. Zakup okularów bywa na prawdę trudny, a wybór jest teraz ogromny. Podobają mi się takie delikatne oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Teraz jest wiele miejsc, gdzie możemy kupić naprawdę fajne okulary. A co do ilości - do wyboru, do koloru :).

      Usuń
  2. Te pudrowo różowe są super - takie delikatne i kobiece <3 Ale rozumiem dylemat. Już po zdjęciach widzę, że ja też nie mogłabym się zdecydować! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no co jak co, ale te okrągłe okulary mega do Ciebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj ide po odbiór okularów. Nie brałam plastikowych. Postawiłam na czerń i złoto

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo cudownie wyglądasz w oprawkach o okrągłym kształcie! i do twarzy Ci w tych z bezbarwną oprawką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne okulary! W ogóle cała stylizacja fajna :). Można by ją ciut uzupełnić jakąś srebrną broszką. Mi się spodobał te stąd: https://esclusiva.pl/broszki-srebrne pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia