Pudełeczko beGLOSSY Atelier de Beaute (WRZESIEŃ 2019).

niedziela, 17 listopada 2019

BeGlossy Atelier de Beauaty to 6 produktów i uwaga wszystkie są w wersji pełnowymiarowej! Znalazło się w nich coś dla zwolenników kosmetyków pięlęgnacyjnych, jak i kolorówki. Chociaż produkt do makijażu jest tylko jeden. Ciekawi co dokładnie znalazło się we wrześniowym pudełeczku?

REVERS - pomadka do ust w płynie Vivat Shine

Cena: 10,99zł 

Pomadka ta ma przyjemny czekoladowy zapach, Nadaje ustom metaliczne wykończenie. Kolor który dostałam na delikatne złote drobinki, które odbijają światło. Wypróbowałam ją zaraz po otrzymaniu pudełeczka i już się zakochałam. Kolor jest dość odważny, ale mam wrażenie, że idealnie pasuje na jesień. W pudełeczkach można było dostać wymiennie z tą pomadką inną - Golden Rose z serii Metals Metallic, która również daje metaliczne wykończenie.

 GLISS KUR - Intensywna odżywka do włosów Weekly Therapy 

Cena: 14,99zł/50ml - produkt pełnowymiarowy

Kolejnym kosmetykiem jest odżywka do włosów Weekly Therapy z pudrem roślinnym. W boxach pojawiły się trzy wersje:

  • z kompleksem fitokomórek macierzystych;
  • z regeneracyjnymi mikro - lipidami;
  • z płynną keratyną.
Do mnie trafiła pierwsza wersja z fitokomórkami macierzystymi i wodą różaną. Odżywka ta przeznaczona jest do włosów słabych i podatnych na zniszczenia. 

TOŁPA - Spa Detox, Harmonia, Mydło borowinowe do odnowy biologicznej

Cena: 8,99zł/100g - produkt pełnowymiarowy

Kolejnym produktem jest mydło borowinowe Tołpa, które ma za zadanie oczyszcza≥ć skórę bez narażania jej warstwy ochronnej.Wygładza, poprawia wygląd skóry, a dzięki borowinie właśnie detoksykuje. Naturalne olejki eteryczne maja eliminować napięcie, rozluźniać i przywracać równowagę. Ma to być zadługa między innymi geranium (rozluźnienie), lawendy (wyciszenie), szałwii (poprawa samopoczucia), petitgrain (relaks). 

KILLYS - Pędzle z linii Pastelowe Garden Tea + PREZENT gąbeczka do makijażu i pędzel do rozświetlacz

Cena: 19,99zł / zestaw

Produkty te bardzo mnie ucieszyły. Bardzo lubię pędzle i na co dzień z nich korzystam. W boxie mogły znaleźć się różne pędzle. Można było trafić na zestaw do blendowaniu, pędzel do pudru, pędzel do różu i bronzera oraz zestaw do brwi i konturowania oka. Tak naprawdę każdy z tych pędzli jest przydatny. Nawet mam kilka do jednego przeznaczenia - część często schnie po myciu lub po prostu używam kilka kolorów.

COSNATURE - Naturalnysuper nawilżający balsam do ciała z linią wodną

Cena: 19,99zł/250ml - produkt pełnowymiarowy

Kolejnym kosmetykiem jest balsam firmy Cosnature. Ma on zapewnić 24 godziny nawilżenia i sprężystości. Ekstrakt z lilii wodnej sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka, nawilżona, elastyczna i zrelaksowana. Balsam ma lekką konsystencję, doskonale się wchłania (naprawdę ekspresowo, w szybkim tempie) i nie pozostawia uczucia tłustej skóry. Jest bardzo lekki. Sama jego nazwa to lotion. 

NIVEA - Peeling ryżowy do twarzy

Cena: 19,99zł/75ml - produkt pełnowymiarowy

Ostatnim kosmetykiem jest peeling ryżowy do twarzy Nivea. Jego formuła składa się ze składników złuszczających w 100% pochodzenia naturalnego. Wzbogacony jest organicznym ryżem oraz bioskładnikami: borówkami, malinami, aloesem. Peelingi ryżowe wspierają naturalną odnowę skóry. W pudełku pojawiły się zamiennie 3 wersje o różnym stopniu intensywności. Do mnie trafił ten intensywny aloesowy.

Podsumowując beGLOSSY Atelier de Beaute jest warte ok. 96zł, a można je kupić na oficjalnej stronie www.beglossy.pl za 39-49zł w zależności od wybranej subskrypcji.
Ambasadorki i osoby długo zamawiające pudełeczka dostają dodatkowe profity i w tym pudełeczku była to właśnie gąbeczka do makijażu i pędzel do rozświetlacza. 
Jak Ci się podoba to pudełko?

10 komentarzy:

  1. Wow, ostatnio za mną chodzą fajne i przyjemne w dotyku pędzle. Zastanawiałam się nawet kilka razy nad prenumeratą glossy boxa, ale zawsze jest coś innego na głowie... ogólnie polecasz? Można okreslić typ cery i włosów, żeby produkty były idealnie dobrane, czy czasami zdarza się, że otrzymujesz coś, czego wiesz, że nie użyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego wcześniej zaraz rzucę okiem. Całkiem fajnie to wygląda, zaciekawiło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie produkty to dla mnie nowości, więc użyłabym ich z ciekawością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ochotę skorzystać z takiego boxa, ale nigdy nie wiesz na co tam trafisz. Jak dla mnie to w tym pudełeczku nic mnie nie zachwyciło ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia