Pudełeczko beGLOSSY #zostańwdomu (kwiecień 2020).

niedziela, 10 maja 2020

Obecny czas nie jest łatwy. Jak Wam mija kwarantanna? Mimo tego, że z całego serca bardzo chciałabym pracować nie mam takiej możliwości. Wszystko wywróciło się do góry nogami, ale staram się iść do przodu. Próbuję znaleźć każde możliwości zarobku i tak żyję z dnia na dzień. Ale dość tego rozczulania się nad sobą... Dziś skupiam się na beglossy i najnowszym pudełeczku #zostańwdomu. Jak zwykle chciałabym pokazać Wam zawartość boxa (wpis zaktualizowany o moją opinię o niektórych produktach). A więc... Co znalazło się w środku?
W pudełeczku znalazło się 6 produktów pełnowymiarowych, a w tym 2 kosmetyki kolorowe. Jakie dokładnie produkty znalazły się w środku? Pokażę Ci całą zawartość beglossy #zostańwdomu!

BIOVAX BOTANIC - Szampon w kostce

Cena: 23zł/82g - produkt pełnowymiarowy

To jeden z produktów, który najbardziej zaciekawił mnie w tym pudełku. Dodałam go również do 2 moich hitów (taki post z hitami zawsze publikuję na moim Instagramie). Byliście również bardzo ciekawi, jednak dostałam od Was wiadomości o niezbyt fajnym składzie tego szamponu. Nie znam się na tych składach, więc jak ktoś z Was wie co z nim jest nie tak to dajcie znać, chętnie przeczytam. 

BELL HYPOALLERGENIC - Sculpting Long Lasting Make-Up, Hypoalergiczny trwały fluid do konturowania twarzy

Cena: 37,99zł/15g - produkt pełnowymiarowy

Następnym produktem jest mój kolejny hit - Bell Hypoallergenic. W tym przypadku nastąpiła pełna zmiana niezgodna z ulotka - nie ma tutaj podkładu Perfect Skin, jest fluid do konturowania twarzy. Ma on za zadanie doskonale kryć i zapewniać długotrwały efekt perfekcyjnego makijażu i nieskazitelnej cery przez wiele godzin. Kolejną jego funkcją jest funkcja korektora i bronzera, dzięki czemu umożliwia on modelowanie i konturowanie twarzy.

GLISS - Maska do włosów 4w1

Cena: 19,99zł/400ml - produkt pełnowymiarowy

Kolejnym kosmetykiem jest maska do włosów. Można było dostać maskę odżywiającą, nadającą blask i nawilżającą. W moje ręce wpadła ta nadająca blask. Moja zawiera soje i olej z orzechów babassu. Ma nadawać black, pomagać zachowań żywy kolor włosów i pielęgnować je. 4w1? A to ciekawe! Producent pisze (jak widać poniżej na opakowaniu), że maska może być użyta przed myciem włosów jak i po. Jest na tyle delikatna, że sprawdzi się przy każdej pielęgnacji. Oczywiście musi być dobrze spłukana.

LIRENE - Algowa maska głęboko nawilżająca

Cena: 12,60zł/szt - produkt pełnowymiarowy

Maseczka jest ze spiruliną i z ekstraktem z mięty (swoją drogą kocham miętę wiosną i latem). Maska ma za zadanie natychmiastowo przywracać skórze optymalny poziom nawilżenia. Producent zapewnia, że efekty są widoczne już po 1 użyciu. Jeszcze nie sprawdzałam jak z tymi efektami będzie u mnie - zobaczymy!

MAYBELLINE NEW YORK - Brow Ultra Slim

Cena: 36,99zł/9g - produkt pełnowymiarowy

Następnym kosmetykiem jest "ultraprecyzyjna kredka do brwi". Zazwyczaj chodzę do kosmetyczki na hennę i regulację, a wiadomo teraz jest to utrudnione. Jeśli moje brwi nie są zaraz po wizycie to często używam różnych cieni, pomad, kredek itp. do brwi. Maluję tylko i wyłącznie górną jej część i ewentualnie łuk. Na szczęście moje brwi są dość ciemne, więc z kolorem nie mam problemu, bardziej z odpowiednim kształtem.

Rogue Cavallies - krem pod prysznic z masłem shea i kwiatem magnolii

Cena: 30zł/250ml

Konsystencje ma cudowną, otulającą i bogate właściwości. Krem zapewnia intensywne odżywienie podczas każdego mycia. Jest hipoalergiczny oraz testowany dermatologicznie. Znalazł się wymiennie w pudełku #zostańwdomu z balsamem perfumowanym Cherry & Musk marki Allvernym Grasse Collection. Ten z kolei ma za zadanie błyskawicznie się wchłaniać i doskonale nawilżać skórę, która stanie się miękka.
Wszystkie pudełeczka beglossy dostarczane są bezpiecznie wprost pod drzwi klientów. Kocham te pudełeczka i bardzo się cieszę, że mogę je dostawać, bo dzięki temu mogę poznać wiele kosmetyków, tym bardziej teraz w domu. Jeśli chcesz więcej przeczytać o tych boxach i o oferowanych kosmetykach koniecznie wpadaj na beglossy.


1 komentarz:

  1. Ohh, testowałaś już ten fluid w kompakcie? Jak się sprawdza? Nie wiem czemu, ale zawsze mam obawy przed taką formą :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia